22 اسفند 1392
شماره خبر: 118535

محدودیت امکانات رادیولوژی در البرز محسوس است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

محدودیت امکانات رادیولوژی در البرز محسوس است


نماینده مردم استان البرز در خانه ملت از کمبود تجهیزات و امکانات رادیولوژی در این استان گلایه کرد و اظهار داشت: تخصص و امکانات رادیولوژی در این استان محدود است.
عزیز اکبریان در دیدار با مسئولان و کادر پزشکی و اداری بیمارستان حضرت ثارالله(ع)، با یادآوری کمبودهای استان در حوزه بهداشت و درمان، بر ضرورت رسیدگی به وضعیت کمی و کیفی امکانات این بیمارستان تاکید کرد. اکبریان افزود: کوشش نمایندگان مردم البرز در شورای اسلامی بخصوص در بحث بودجه، افزایش نسبی در بخش بهداشت و درمان را به همراه داشت که امیدواریم از این طریق بتوانیم شاخص های شهر در بحث درمانی و بهداشتی را ارتقاء داده و به تجهیز بیمارستان های استان بپردازیم. وی به شرایط این بیمارستان و محدودیت های موجود در آن نیز اشاره و عنوان کرد: بیمارستان ثارالله باید با تجهیز به امکانات نوین و مورد نیاز، از لحاظ کیفی در حد استاندارد قرار گیرد. نماینده مردم استان البرز در مجلس، از همراهی و حمایت نمایندگان برای رفع هر گونه مشکل و دغدغه خدماتی خبر داد و اذعان داشت: افزایش سلامت شهروندان و ارتقای خدمات پزشکی یکی از اهداف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخصوص نمایندگان استان است.
کمبود تخت بخش های تخصصی
مدیر این بیمارستان نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص تجهیزات و امکانات موجود، از جمله کمبودهای جدی این واحد درمانی را کمبود تخت های بخش «آی سی یو» و «سی سی یو» عنوان کرد.
گلچین بیان کرد: امیدواریم با مساعدت مسئولان امکانات فوق هر چه سریعتر در اختیار بیمارستان و بیماران قرار گیرد. وی همچنین یادآور شد: بیمارستان ثارالله دارای 56 تخت بیمارستانی است که مساحت موجود قابلیت ارتقای این تخت ها تا سقف 90 را نیز دارد. دکتر گلچین مجموع نیروهای کادر پزشکی، پرستاری و اداری فعال در بیمارستان را 200 نفر خواند و اضافه کرد: تعداد 117 نفر از این تعداد را اعضای کادر درمانی تشکیل می دهند و پزشکان شاغل در بیمارستان 47 نفر هستند. این مسئول همچنین از جذب 150 نیروی درمانی و کادر پرستاری در پی دریافت مجوزهای استخدامی و برگزاری آزمون و گزینش خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور تکمیل و ارتقای نیروی درمانی و کادر پرستاری صورت گرفته است.
بخش های چشم پزشکی و کلینیک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود