17 فروردین 1393
شماره خبر: 119096

تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در کرج


فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی از تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در این شهرستان خبر داد.
محمدتقی ایرانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود طی بیش از سه دهه گذشته، همواره با مانع‌تراشی‌ها، رفتارهای خصمانه و کینه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی روبه‌رو بوده‌اند. وی با بیان اینکه توطئه‌های بدخواهان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است، گفت: اگر به تاریخ و رخدادهای 3 دهه اخیر با دقت نگاه کنیم، در می‌یابیم که کشورهای استکباری و کسانی که از ملت ایران کینه دارند، هر لحظه به دنبال طراحی و اجرای توطئه‌ای جدید علیه مردم ما هستند. عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج تصریح کرد: ترور بزرگان و چهره‌های شاخص انقلاب از جمله شهدای بزرگواری چون باهنرها، رجایی‌ها، مفتح‌ها و مطهری‌ها، اجرای دسیسه‌های شوم برای تفرقه میان اقوام ایرانی در سال‌های نخستین پیروزی انقلاب و بالاخره تحمیل 8 سال جنگ به ملت ایران با اجیر کردن ارتش متجاوز رژیم بعث عراق، نمونه‌هایی از دشمنی و بدخواهی کشورهای استکباری علیه ایران اسلامی است.
ملت ایران تمام توطئه‌ها را با پیروی از ولایت و وحدت ملی خنثی کرده‌اند
ایرانی تاکید کرد: هر کدام از این توطئه‌ها برای شکستن مقاومت یک ملت کافی است، اما آنچه که مردم ما را به اهداف خود نزدیک‌تر کرده و موجب سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، ولایت‌مداری مردم، حرکت در مسیر ولایت و بالاخره داشتن وحدت ملی است. وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی با همین روحیه تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و همین امر موجب شده است تا کشورهای استکباری در غرب، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تاکتیک‌های خود علیه ما را تغییر دهند. معاون استاندار البرز ادامه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود