17 فروردین 1393
شماره خبر: 119129

مجلس مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا ایستادگی می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مجلس مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا ایستادگی می‌کند


نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع اعضای خانه ملت مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌های اتحادیه اروپا ایستادگی می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد اظهار داشت: کشورهای غربی به ویژه چند کشور زورگو و استکباری اروپایی و آمریکایی سال‌ها است که علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند.
وی تصریح کرد: به فضل الهی و با هدایت‌های پیامبرگونه و درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم و مسئولان کشورمان، تمام توطئه‌ها خنثی شده و دسیسه‌های استکبار جهانی علیه ما حاصلی جز شکست برای آنها نداشته است. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعاهای سخیف اتحادیه اروپا و برخی از مقامات کشورهای غربی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به هر دری می‌زنند تا بتوانند راه نفوذی در ایران پیدا کنند. کیایی‌نژاد افزود: آنها پس از 35 سال هنوز متوجه نشده‌اند که ملت ایران با سرنگونی رژیم دست‌نشانده طاغوت به دنبال دست‌یابی به استقلال و آزادی و استقرار یک نظام دینی بوده و دیگر سران نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از رای ملت هستند، برابر قدرت‌های زورگو عقب‌نشینی نمی‌کنند. وی تاکید کرد: ادعاهای مضحک غربی‌ها در مورد رعایت حقوق بشر در ایران نیز به طور قطع از سوی ملت ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند و نمایندگان این مردم در خانه ملت در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی اتحادیه اروپا و یا هر کشوری که بخواهد علیه ما توطئه کند، ایستادگی می‌کنند. نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مسئولان خود در دولت و مجلس انتظار دارند که پاسخ قاطعی به زیاده‌خواهی دشمنان اسلام و انقلاب بدهند و این انتظار نیز به حق است. کیایی‌نژاد تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به طور قطع مقابل این زورگویی و توطئه‌ جدید غربی‌ها ایستادگی کرده و نمایندگان مردم اجازه نمی‌دهند که قدرت‌های پوشالی تصور تعرض به حقوق ملت ایران را به ذهن خود راه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود