17 فروردین 1393
شماره خبر: 119134

اقتصاد» و «فرهنگ» در سایه «مدیریت جهادی» و «عزم ملی» محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقتصاد» و «فرهنگ» در سایه «مدیریت جهادی» و «عزم ملی» محقق می شود


فرماندار شهرستان فردیس تاکید کرد: برنامه ریزی در جهت رونق اقتصادی و رویکرد فرهنگی در تمامی ابعاد زندگی نیازمند همت مدیران و مشارکت بیش از پیش مردم است.
مهدی مهرور با بیان این مطلب در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که با حضور امام جمعه فردیس، دکتر کولیوند نماینده مردم شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ زیربنای اقتصاد و سیاست است، بنابراین اگر این زیر بنا به درستی مورد توجه قرار نگیرد، به طور قطع در سایر بخشها بویژه در حوزه اقتصاد نیز پیشرفتی حاصل نمی شود. وی افزود: در این راستا «عزم ملی» نیز بدون «مدیریت جهادی» هیچ معنایی ندارد چراکه اگر عزم ملی وجود داشته باشد اما برنامه مشخصی از سوی مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف برای تحقق شعار سال وجود نداشته باشد نمی توانیم مشارکت آحاد مردم را برای پیشبرد امور در کنار خود داشته باشیم.
رسالت دستگاه های فرهنگی و اقتصادی در سال جدید سنگین تر از گذشته است
فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رسالت دستگاه های فرهنگی و اقتصادی در سال جدید سنگین تر از گذشته است، خاطر نشان کرد: جامعه در تمامی زمینه ها نیازمند فرهنگ سازی است. بنابراین نقش دستگاه های فرهنگی در تحقق اهداف و برنامه های نظام بسیار حائز اهمیت است که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود