20 فروردین 1393
شماره خبر: 119315

اتصال کوهسار به شمال غرب پایتخت فرصتی برای سرمایه گذاری های کلان ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اتصال کوهسار به شمال غرب پایتخت فرصتی برای سرمایه گذاری های کلان ملی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با آغاز بازدیدهای دوره ای از شهرداری ها احصا ظرفیت های سرمایه گذاری و راهکارهای استفاده از توسعه را فرا روی شهرداران و اعضای شورای اسلامی روستایی قرار داد.
مجید سریزدی صبح امروز با حضور در شهرداری کوهسار در جمع شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی ارزیابی از فرصت های سرمایه گذاری در این شهر را داشت.
باغ شهر کوهسار دروازه ای به سوی قطب گردشگری
وی با اشاره به موقعیت مواصلاتی و حریم شهر گلسار که بخشی از آن در محدوده ای از توابع شهرستان ساوجبلاغ و محور دیگر آن که به کردان متصل است؛ این ظرفیت را مهم خواند و افزود: اتصال بخشی از کردان به تهران زمینه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری است، بالاخص برای سرمایه گذاران ساکن در شمال و شمال غربی تهران. سریزدی گفت: بنابراین با مدیریت صحیح باید از این امکانات برای کلید خوردن پروژه های بزرگ در حوزه گردشگری استفاده شود.
توسعه عمرانی در کنار توسعه صنایع هایتک تکمیل می شود
معاون استاندار در ادامه ضرورت همخوانی طرح های توسعه محور با پیوست های زیست محیطی را حایز اهمیت دانست و تصریح کرد: از آنجا که اغلب صنایع تولیدی کشور نیز در این منطقه ( کردان) واقع است،توسعه و گسترش فرصت های گردشگری آنچه مد نظر اعضای شورا است در این منطقه نباید ناهمخوانی زیست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود