4 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120539

خانواده «شهیدان نژاد فلاح» اسنادی ارزشمند در دست دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خانواده «شهیدان نژاد فلاح» اسنادی ارزشمند در دست دارند


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جامعه مدیون تمام خانواده های شهدا است بخصوص شما خانواده هایی که سه یا چهار شهید تقدیم انقلاب کرده اید؛ گفت: امروز خانواده نژاد فلاح اسنادی بزرگ و ارزشمند در دستشان است که امیداوریم فرزندان شهدا و خانواده هایشان راه شهدا را تداوم بخشند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در دیدار با خانواده چهار شهید نژاد فلاح در روستای خور، با بیان این مطلب افزود: بسیار سخت است که یک خانواده چهار فرزند تقدیم انقلاب کند و این امر، خلوص و ارادت کامل این خانواده ها را نسبت به امام، رهبری و انقلاب نشان می دهد.
تأکید مقام معظم رهبری دیدار با خانواده های شهدا است
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید جدی برای دیدار با خانواده های شهدا دارند، افزود: اگر آرامش، آسایش و امنیت امروز در کشور حاکم است و اگر کشورمان در خنثی کردن توطئه ها موفق است و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، همه مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم.
ضرورت تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باقی بماند، گفت: اگر بخواهیم کشورمان زنده باشد و با رهنمودهای رهبری در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، تنها به دلیل فداکاریهای شهدا و وجود فرهنگ ایثار و شهادت است. شهیدی اظهار داشت: طبق دستور مقام معظم رهبری باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود و باید دین شهدا را ادا کنیم.
بازدید از خانواده شهدا در اولویت برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران
وی ادامه داد: خانواده های شهدا برای ما برکت هستند و ما باید قدردان آن ها باشیم به این منظور بنیاد شهید بازدید از خانواده شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار داده لذا تا زمانی که بتوانم به عنوان خدمتگزار در خدمت این خانواده ها خواهم بود. وی اضافه کرد: داشتن یک فرزند سندی در دست خانواده های آنها است و امروز خانواده نژاد فلاح اسنادی بزرگ و ارزشمند در دستشان است که امیداوریم فرزندان شهدا و خانواده هایشان راه شهدا را

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود