30 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 122310

رشد ۹۲ درصدی معتکفان در ۱۸ مسجد نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رشد ۹۲ درصدی معتکفان در ۱۸ مسجد نظرآباد


فرماندار شهرستان نظرآباد در استان البرز گفت: در سال جاری ۱۸ مسجد آئین اعتکاف برگزار شد، حضور معتکفان در سال جاری از حاکی از رشد ۹۲ درصدی بود.
شهریار آقایی، فرماندار نظرآباد در خصوص روند طرح های اجرایی در این شهرستان متناسب با نظر و فرمایش مقام معظم رهبری گفت: یکی از محورهای اساسی در ولایت پذیری توجه خاص و تام به نقطه نظرات و افق ترسیم شده از طرف رهبر و ولی است. آقایی ادامه داد: مبتنی بر نگاه و نظر مقام معظم رهبری، توجه به فرهنگ لازمه جامعه شاداب اسلامی است، از این حیث پیوست فرهنگی در برنامه های اجرایی شهرستان نظرآباد مورد توجه و هدف کلان متولیان فرهنگی قرار دارد. این مسئول بازخوانی محورهای مورد نظر مقام معظم رهبری را یکی از اولویت های اجرایی در بین نهادهای عمومی و دستگاه های اجرایی عنوان کرد. وی با تامل بر برپایی آئین باشکوه اعتکاف در شهرستان نظرآباد اظهار کرد: یکی از بهترین و پراثر بخش ترین برنامه های اجرایی در این شهرستان برپایی آئین مقدس اعتکاف بود، که با استقبال جمع بی شماری از مردم این شهرستان همراه شد.
به گفته آقایی تعامل سازنده روحانیون با نمازگزاران در احیاء و شادابی محیط مسجد موثر است، بر همین اساس در بسیاری از حوزه های فرهنگی و پیوست های مرتبط با آن نقش یک روحانی در توسعه فرهنگ، درخشان و ممتاز تلقی می شود.
استقبال بیش از یک هزار 800 معتکف در 18 مسجد نظرآباد
فرماندار نظرآباد در خصوص آمار معتکفین در سال جاری در این شهرستان گفت: خوشبختانه در سال جاری با توجه به یکپارچگی روحانیان 18 مسجد برجسته این شهرستان با رشد 92درصدی معتکفان روبه رو بودیم. آقایی با اشاره به رهیافت های دینی و عقیدتی در برپایی آئین اعتکاف توضیح داد: آئین اعتکاف رهیافت ها و ثمرات گسترده متداومی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود