31 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 122419

البرز پیشرو در اجرای طرحهای مبارزه با قاچاق سوخت کشور شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز پیشرو در اجرای طرحهای مبارزه با قاچاق سوخت کشور شد


رئیس دبیرخانه مبارزه با کالای قاچاق و ارز البرز گفت: با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق سوخت در این استان ، ستاد مقابله با قاچاق نهادریاست جمهوری اجرای این طرح را به سایر استانها ارجاع داد.
ˈسعید شفیعیان افزود:این طرح بصورت پایلوت در البرز با هدف واقعی سازی مصرف سوخت اجرا شده است. وی ادامه داد: درقالب این طرح بازدید میدانی و بازرسی از 706 سهمیه بگیر بالای شش هزار لیتر سوخت در این استان انجام شد. شفیعیان گفت: سهمیه 60 درصد از مجموع این تعداد که سوخت یارانه ای را در بازار آزاد می فروختند کاهش و یا قطع شد. وی اضافه کرد: با این بازدید و بازرسی میدانی یک هزار و 760میلیارد ریال صرفه جویی با واقعی سازی سهمیه های سوخت صورت گرفت. رییس دبیرخانه مبارزه با کالای قاچاق و ارز البرز اظهارامیدواری کرد: با اجرای طرحهای وی‍ژه نظارتی دربخش سوخت رسانی بتوانیم مانع از قاچاق در این بخش مهم اقتصادی شویم.
البرز رتبه پنجم کشوری را در قاچاق کالا کسب کرد
شفیعیان در ادامه بااشاره به کسب رتبه پنجم کشوری از سوی استان البرز در بخش قاچاق کالا درسال گذشته افزود: ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالای این استان درسال 230 میلیارد ریال بوده است. وی ادامه داد: این کالاها شامل اقلام گوشی تلفن همراه، چای، لوازم التحریر، اسباب بازی ، البسه ،تجهیزات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود