1 خرداد 1393
شماره خبر: 122478

بازدید بخشدار آسارا از روستاهای دهستان آدران

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید بخشدار آسارا از روستاهای دهستان آدران


درپی بازدیدهای عباس عبدالهی بخشدار آسارا از روستاهای تابعه بمنظور پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به روستاها، از روستاهای دهستان آدران بازدید کرد.
در این بازدید رئیس اداره اطلاعات ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و رئیس کمیته فرهنگی، رئیس شورای اسلامی بخش آسارا، شورا و دهیاری روستا بخشدار را همراهی کردند.
بخشدار آسارا هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات موجود در روستاها و نحوه مدیریت مطلوب عنوان کرد. عباس عبدالهی بخشدار آسارا، جلب رضایت مردم را افتخاری بیش از پیش دانسته و بر حل مشکلات موجود در اسرع وقت تاکید نمود. در این بازدید در هر روستا طی نشستی صمیمی با دهیار و اعضای شورا به بررسی مشکلات و نیاز مندی های روستا در حوزه های مختلف پرداختند. اهم مشکلات و نیاز مندی های مطرح شده در این دیدار ساماندهی آب شرب، بهسازی واجرای پارکینگ در ورودی روستا، روشنایی ورودی و داخل روستا ،بهسازی کوچه های روستا ، بازنگری طرح هادی روستاها ، بحث گردشگری، استقرار نگهبان در ورودی روستا، سنددار نمودن املاک، آسفالت جاده ورودی روستاها و غیره می باشد. از ساماندهی ساخت و سازها ، شناسائی موارد تخلف و ... مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه بخشدار آسارا اظهار داشت: به حول و قوه الهی و با کمک همه ی مردم در راستای رشد و توسعه و پیشرفت تمامی روستاهای بخش آسارا تلاش می کنیم. این مقام مسئول در خصوص موارد مطرح شده و مشکلات و نیاز مندیها هم گفت: این موارد را از طریق مسئولین شهرستان پیگیری می نماییم. شایان ذکر است در این بازدید روستاهای ارنگه، ابهرک، جوراب، سرزیارت، جی، چاران، سیجان،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود