8 مهر 1391
شماره خبر: 12346

با حضور مسئولین استان و شهرستان، دومین جلسه شورای اداری اشتهارد برگزار شد.

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با حضور مسئولین استان و شهرستان، دومین جلسه شورای اداری اشتهارد برگزار شد.

با حضور مسئولین استان و شهرستان، دومین جلسه شورای اداری اشتهارد برگزار شد.

سپیدار آنلاین اشتهارد: با حضور نمایندگان مردم کرج و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی اشتهارد، دومین جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد طی سخنانی با یادآوری حماسه دلیری مردم در دفاع مقدس گفت: از بدو شکل‌گیری و شهرستان‌شدن اشتهارد برخی از ادارات که دفاتر نمایندگی داشتند به اداره تبدیل شدند و چند نهاد دیگر که از ضروریات شهرستان است باید سریعا تشکیل و راه‌اندازی شود. وی تأسیس دو بخش مرکزی و رحمانیه را موجب توسعه بخش کشاورزی و تولیدات روستایی عنوان کرد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای هر دو بخش مرکزی و رحمانیه با پیگیری نمایندگان در حال انجام است و تا دهه فجر به اتمام می رسد وی افزود: امید است سال آینده همه روستاها گازدار شوند. فرماندار اشتهارد در ادامه با اشاره به رویکرد استاندار جدید دکترعربیان و تأکید وی بر ایجاد نظم و انضباط اداری، تکریم و رفتار درست با ارباب رجوع عنوان کرد: مسئولین شهرستان اشتهارد چون متعهد و ارزشی هستند با حفظ حرمت این جایگاه به جای ایجاد فضای یأس و ناامیدی واقع‌گرایی را برای مردم تعریف کنند.در ادامه حجت‌الاسلام واثق امام جمعه اشتهارد ضمن تأکید بر سعه‌صدر و پرحوصله‌گی مدیران در حل مشکلات مردم و جدی گرفتن آن افزود: مدنظرگرفتن عدالت در همه عرصه‌های اقتصادی، مدیریتی، حقوقی، سیاسی موجب حرکت رو به جلو برای حل معضلات جامعه می‌شود. وی گفت: در سپردن مسئولیتها به اشخاص دیده می‌شود که عدالت مدنظر قرار گرفته نمی‌شود و گاهی قانونی مصوب می‌گردد که تدبیری در آن نیست و در همه جوامع این امر وجود دارد که یک مصوبه نادرست ممکن است جامعه‌ای را فلج کند. نماینده ولی فقیه در اشتهارد میانه‌روبودن، انتقادپذیری، نظم و انضباط، مشورت، پرهیز از شتاب‌زدگی، امانت‌داری را موجبات موفقیت مسئولین در حوزه مدیریتی کلان جامعه برشمرد.در ادامه کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تأکید بر نگاه دقیق و منطقی از سوی دولت به شهرستان اشتهارد با توجه به فشاری که به کشور وارد شده در بخش بودجه برای اولین بار با اختصاص بودجه 7میلیارد تومانی به شهرستان‌اشتهارد نوید آینده‌ای خوب و روبه رشد را برای مسئولین و مردم اشتهارد داد. وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که اختصاص داده می‌شود می‌بایست در بخشهای ضروری هزینه شود. نماینده مردم اشتهارد از اداراتی مانند تأمین‌اجتماعی، امور‌مالیاتی خواست که مقداری از فشار بر بخش صنعت و کشاورزی کم کنند که این همکاری ارگانها و نهادها با یکدیگر موجب رفع بحرانهای موجود و مشکلات خواهد شد.
اکبریان نماینده مردم کرج دیگر سخنران این جلسه گفت: باید کاری کرد که مردم این جهش بزرگ روبه‌جلو را احساس کنند وی هدف همه دستگاههای دولتی را خدمت به مردم و رفع نیازهای اولیه و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها عنوان کرد و گفت: باید در قبال این مردم احساس تکلیف بکنیم. چرا که کشور در حال حاضر درگیر یک جنگ سخت اقتصادی فرهنگی است که می‌توان با رهنمودهای با ارزش مقام‌معظم‌رهبری مدیریت دولت و تدابیر اتخاذ شده روزبه‌روز به بهترشدن این روند روبه رشد ادامه دهیم وی ایجاد فضای وحدت و همدلی در میان مسئولین شهرستان اشتهارد را یک نیروی پیش‌رو و مقتدر عنوان کرد.مهدوی‌نیا رییس شورای اسلامی شهرستان اشتهارد نیز رفع برخی از مشکلات از قبیل آبرسانی، ساخت مجتمع فرهنگی که از ضروریات جامعه امروز اشتهارد است را اولویت اول عنوان کرد و گفت: با احداث و حفر چند حلقه چاه مشکل آب برخی مناطق تا حد قابل قبولی حل شده ولی مناطق دیگری بازهم با مشکل کم آبی روبرو هستند. وی ابراز امیدواری کرد با درایت فرمانداری و مسئولین مربوطه استان و شهرستان در دهه فجر، شاهد افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی نیز باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود