29 خرداد 1393
شماره خبر: 124269

نمايشگاه صنايع دستي شهرستان ساوجبلاغ گشايش يافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمايشگاه صنايع دستي شهرستان ساوجبلاغ گشايش يافت


نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرجویان شهرستان ساوجبلاغ با ارائه 50 اثر به مدت 14 روز در خیابان شهید بهشتی هشتگرد گشایش یافت.
این نمایشگاه با حضور فرماندار رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از هنر مندان کار خود را در 20غرفه آغاز کرد. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساوجبلاغ در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 50 اثر هنرجویان در رشته های مختلف هنری و صنایع دستی از جمله قلمکار ،منبت، چرم ، سفالگری، ، طراحی، گلیم بافی، وعروسگ بافی به نمایش گذاشته شده است طهماسبی افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر علاقه مندان به رشته های هنری و صنایع دستی و کمک به خودکفایی مالی هنرجویان و همچنین شناسایی استعدادها در رشته های مختلف این حوزه دایر شده است. وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی کشور در بین خانواده ها و زنده نگاه داشتن فرهنگ سنتی ایرانیان برشمرد و همکاری آموزش و پرورش برای بازدید دانش آموزان از این نمایشگاه را ضروری خواند
طهماسبی افزود:كار آموزش به ابن هنرجويان را 5 مربي متبحر برعهده داشتند. این نمایشگاه از امروز تا 10تیر ماه از ساعت 8 صبح تا 20 برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود