9 تیر 1393
شماره خبر: 124968

هشدار فرماندار ساوجبلاغ به اعضای شوراهای اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هشدار فرماندار ساوجبلاغ به اعضای شوراهای اسلامی


فرماندار ساوجبلاغ به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نسبت به هر گونه مشارکت درساخت و سازهای غیر مجاز، تخریب اراضی کشاورزی و باغی یا انجام کارهای غیر قانونی درسیستم اداری این شهرستان هشدار داد.
ˈ ابولقاسم پالیز گیرˈ افزود: اعضای هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی شهرستان با دقت عملکرد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را زیر نظر دارد و با اعضایی که در قالب قوانین تعیین شده عمل نکنند با آنان مطابق با آئین نامه های جاری کشور برخورد می کند. وی اظهارکرد: برخی گزارش ها حکایت ازهمکاری تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با افراد فرصت طلب در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز و چگونگی تخریب و تفکیک اراضی کشاورزی و باغی منطقه دارد. فرماندار ساوجبلاغ از همه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با دقت قوانین و آئین نامه های مربوط به شوراها ی اسلامی را مورد مطالعه قرار دهند تا مرتکب تخلف نشوند. پالیزگیردرادامه به سلب عضویت یک نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: تخلفات این عضو شورا ی اسلامی مشمول بند 8 ماده 82 قانون شوراهای اسلامی شهرها و روستا هاست. وی عدم اجرای ماده 8 قانون کار بری اراضی زراعی و باغات ، دخالت در امور اجرایی و داشتن محکومیت قضایی را از دلایل سلب عضویت این عضو شورا ذکر کرد. فرماندار ساوجبلاغ یاد آور شد: هویت این عضو سلب عضویت شده پس از تائید نهایی اعلام می شود.
وی تاکید کرد: در این شهرستان رعایت قانون و سلامت اداری حرف اول را می زند و مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر نهادهای مردمی باید اولین معیار کاریشان توجه به قانون باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود