10 تیر 1393
شماره خبر: 125020

نحوه ارائه خدمات مهندسی در ساوجبلاغ با حضور فرماندار بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نحوه ارائه خدمات مهندسی در ساوجبلاغ با حضور فرماندار بررسی شد


در جلسه ای با حضور فرماندار ساوجبلاغ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز، معاون عمرانی ،وشهردارن شهر های ساوجبلاغ نحوه ارائه خدمات مهندسی در ساوجبلاغ بررسی شد.
فرماندار ساوجبلاغ باید رضایت مندی مردم در الویت کار ما باشد گفت: متاسفانه بسیاری از مردم که کارشان به خدمات مهندسی می خورد از تعرفه های موجود اظهار نا رضایتی می کنند. ابوالقاسم پالیز گیر افزود استفاده از خدمات فنی و مهندسی لازمه پیشرفت جامعه در ایجاد سازه های محکم است که سلامت آن به خاواده و افراد جامعه برمی گردد.
او گفت نباید کاری بکنیم تا مردم از این خدمات گریزان باشند . حس نیاز و فرهنگ سازی برای ساخت فضاهای مسکونی مقاوم با نظارت مهندس ناظر از وظایف ماست. پالیز گیر گفت هدف ما در این جلسه نحوه ارائه خدمات مهندسی است شهرستان ما که از لحاظا قیمت با تهران و کلانشهر کرج باید یک تفاوت داشته باشد 1- با عنایت به مذاکرات صورت پذیرفته در جلسه وباتوجه به توان مالی محدودشهروندان موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت:
الف ) بافت فرسوده در کلیه شهرهای شهرستان طبق تعرفه استان با 70 % تخفیف در حق الزحمه طراحان و دریافت حق الزحمه ناظران به طول کامل .
ب ) کارهای با متراژ تا 400 متر مربع برای کلیه شهرهای شهرستان با تخفیف 100% رایگان در حق الزحمه طراحان و دریافت حق الزحمه ناظران به طور کامل .
ج ) کارهای 400 تا 800 متر برای شهرهای گلسار ، کوهسار ، چهارباغ با تخفیف 50 % درحق الزحمه طراحان و دریافت حق الزحمه ناظران به طور کامل .
د ) بخش کشاورزی با دستور نقشه های صادره از سوی فرمانداری شامل دو گروه بشرح ذیل:
1- گلخانه ها و گاوداریها با سقف سبک ، سیلوها ، دامداریها ، کارخانجات قارچ ، خشکبار و سایر صنایع وابسته به گروه کشاورزی وسایرصنایع:
- حق الزحمه طراحان با 70 % تخفیف بر مبنای گروه الف .
- حق الزحمه ناظران با 50 % تخفیف بر مبنای گروه الف.
2- سایر صنایع و کارخانجات صنعتی :
- حق الزحمه طراحان با 70 % تخفیف بر مبنای گروه الف .
- حق الزحمه ناظران بدون تخفیف بر مبنای گروه الف.
2- مقرر گردید تخفیفات در نظر گرفته شده مطابق ( بندهای 1-2-3-4و 5 ) متن صورتجلسه کمیسیون تعیین درصد تخفیفات خدمات مهندسی استان البرزدرمورخ 25/9/ 92( تصویر پیوستی)نیزدرکلیه شهرهای شهرستان برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و سایر موارد مندرج در صورتچلسه فوق مورد لحاظ قرار گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود