11 تیر 1393
شماره خبر: 125173

جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد


جلسه شورای ورزش شهرستان باحضور فرماندار، شهرداران، بخشداران، اعضا شورای ورزش ،ورئیس اداره ورزش و جوانان، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.
ابوالقاسم پالیز گیراز عزم جدی این فرمانداری برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در ساوجبلاغ خبر داد و خواستار حمایت‌های همه صاحبان صنایع و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اداره ورزش و جوانان شد فرماندار ساوجبلاغ گفت: مایه افتخار است که ورزشکاران این خطه از ایران اسلامی در عرصه های بین المللی ورزش پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند و برای اعتلای ورزش کشور کسب مدال می کنند. وی افزود آرزوی همه مردم و مسوولان است که ورزشکاران بی شماری از این شهرستان در رقابتهای ملی و بین المللی حضور پیدا کنند و همت بلند جوانان و نوجوان ورزشکار ساوجبلاغی و کسب افتخارات تاکنون بارها این آرزو را محقق کرده است وی گفت: توجه به ورزش موجب تقویت روحیه نشاط، امید و خودباوری در بین جوانان و کسب افتخارات در سطوح ملی و بین‌المللی خواهد شد پالیز گیر افزود: آنچه باعث رونق ورزش شده است عشق و علاقه بوده است و ورزش ابزاری است مهم در جهت پیشرفت ارزشهای اسلامی و زمینه دوری جوانان از ناهنجاریهای اجتماعی را فراهم می کند.
فرماندار ساوجبلاغ خطاب به اعضای جلسه اظهار کرد :با ابلاغ بودجه الویت اصلی ما ، امنیت ، بهداشت، راهها، ورزش وجوانان و فرهنگ است. پالیز گیر ضمن اشاره به اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دبیر شورای ورزش و جوانان است ، گفت : برای توسعه ورزش شهرستان در تمام رشته های ورزشی اعم از آبی و خاکی همه ی دستگاه های ذی ربط تلاش کنند او گفت در پارک شهر هشتگرد و مجموعه اطراف آن که به قلیان سرا تبدیل شده در اسرع وقت از سوی شهرداری تحویل هیات قایق رانی شود تا به تمرینات خود در این مجموعه بپردازند. این مقام مسئول بیان داشت: در چند سال اخیر ورزش همگانی شهرستان رشد دو چندانی داشته است که می توان با توسعه این رشته ورزشی نقش موثر و مفید ورزش را برای مردم به نمایش گذاشت.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود