14 تیر 1393
شماره خبر: 125260

کارت زرد، برای عدم پاسخ قانع کننده وزیر به مقوله عفاف و حجاب

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کارت زرد، برای عدم پاسخ قانع کننده وزیر به مقوله عفاف و حجاب


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص طرح پرسش از وزیر در خصوص عفاف و حجاب گفت: پاسخ وزیر کشور به وضعیت عفاف و حجاب قانع کننده نبود و این یک کارت زرد برای وزیر است.
حجت الاسلام کیانی نژاد، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص خبرهایی از مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته ، هفته تعطیلات مجلس بود و هفته قبل بحث سوال از وزیر محترم کشور در خصوص مقوله عفاف و حجاب مطرح شد. به گفته کیانی نژاد، روال سوال و جواب از وزیر به این صورت است، که ابتدا در کمیسیون و سپس به صحن علنی مجلس کشیده می شود. وی افزود: وزیر کشور در صحن علنی مجلس وارد شد و پاسخی برای وضعیت عفاف و حجاب ارائه کرد، اما پاسخ وی قانع کننده نبود، رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان حاضر در مجلس نیز پرسید که قانع شدند، آنان پاسخ دادند خیر، و این کارت زردی بود که به وزیر داده شد.
طرح دو فوریتی امر به معروف و نهی از منکر با 15 رای سلب فوریت شد
نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله بعدی طرح دو فوریتی "امر به معروف و تهی از منکر" بود، که ابتدا رای خوبی آورد ولی از آن جا که این طرح در حال بررسی در کمیسیون فرهنگی است تقاضا شد از آن طرح دو فوریتی که کمی بیشتر روی آن کار شود. کیانی نژاد تصریح کرد: طرح دوفوریتی امر به معروف و نهی از منکر، با بیش از 15 رای سلب فوریت شد که یک فوریت سلب شد و امید است در این هفته به صحن علنی مجلس بیاید.



منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود