16 تیر 1393
شماره خبر: 125434

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فردیس برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فردیس برگزار شد


این نشست بمنظور هماهنگی بین ادارات و ایجاد راهکار برای مبارزه با این پدیده شوم و ایجاد هماهنگی بین نهادهای متولی با حضور فرماندار شهرستان فردیس و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
مهندس مهرور فرماندار این شهرستان تاکید کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد.
جامعه سالم را افراد سالم می سازند
وی با بیان این مطلب که جامعه سالم را افراد سالم می سازند افزود: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه های خاموش دشمن به سلامت جامعه، می طلبد که بانگاهی نو به مسئله اعتیاد پرداخته و نجات یک معتاد را نجات یک جامعه بدانیم. فرماندار شهرستان فردیس اظهار داشت:با توجه به رویکرد اجتماعی دولت تدبیر و امیددر خصوص اعتیاد و مقابله با آن که پیشگیری را مقدم بر درمان میداند، می بایست بسط و گسترش اماکن فرهنگی و ورزشی و جذب جوانان به سمت وسوی این اماکن را در اولویت کاری قرار داد.
وی همچنین ابراز داشت:فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر و آشنا کردن خانواده ها به روش های اصولی برخورد با این معضل مخصوصا مواد صنعتی نوظهور ازجمله راهکارهای مناسب مبارزه با این پدیده است. مهرور در خاتمه تاکیدکرد: مبارزه با مواد مخدر مشارکت همگانی و همفکری و همگرایی همه آحاد جامعه و تمامی دستگا های مسئول و نهاد های دولتی را می طلبد و در این زمینه هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است بابد به تناسب ظرفیت و پناسیلی که دارد در زمینه پیشگیری و درمان این معضل اجتماعی گامهای عملی بردارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود