12 مهر 1391
شماره خبر: 12594

اصرار نمایندگان عربیان را قانع کرد تا از تجربیاتشان به عنوان استاندار استفاده کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 اصرار نمایندگان عربیان را قانع کرد تا از تجربیاتشان به عنوان استاندار استفاده کنیم

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج ،اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت : بنده وسایر نمایندگان استان آقای عربیان را قانع کردیم که از وجود ایشان و تجربیاتشان بعنوان استاندار البرز استفاده کنیم.
محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان که با حضوراستاندار البرز، امام جمعه کرج، نمایندگان مجلس ، معاونین استاندار، فرمانداران ومدیران کل دستگاه های اجرایی استان بعد از ظهر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، بعنوان اولین سخنران جلسه گفت: بنده وسایر نمایندگان استان آقای عربیان را قانع کردیم که از وجود ایشان و تجربیاتشان بعنوان استاندار البرز استفاده کنیم. -وی در بخش اول سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه کرامت ، هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی انتصاب استاندار جدید البرز دکتر عربیان را تبریک گفته و از زحمات جناب آقای مهندس فرهادی استاندار سابق تقدیر وتشکر نمود و در خصوص جابجایی استانداران در کشور گفت:تصمیمی که هیات دولت یا رییس دولت گرفت روی تغییر استانداران در چند استان که طبعاَ استان البرزهم در این مجموعه تصمیم گیری قرار گرفت، ما نیز بمحض این که این تصمیم اتخاذ شد و مطلع شدیم بهمراه دیگر نمایندگان محترم استان به مذاکره و رایزنی پرداخته و چند گزینه مطرح بود از جمله دکتر عربیان وجلساتی که با وزیرمحترم کشور داشتیم بنده وآقای اکبریان و آقای کیائی نژاد آقای دکتر عربیان را قانع کردیم که از وجود ایشان در این سمت بهره جسته واز تجربیات ایشان استفاده شود. وی گفت: با توجه به اینکه استان البرز استانی نو پایی بود ، هدف هم این بود که استانداری باشد که استان را بشناسد وحرکت روبه جلواستان را سرعت بیشتری بخشد. وی افزود: از آقای عربیان هم تقدیر وتشکر می کنیم که این مسئولیت را پذیرفتند تا در این استان در خدمتشان باشیم. کولیوندبا اشاره به همکاری و همفکری نمایندگان با استاندار جدیدگفت:ما در جلسات قبلی هم قول دادیم محکم واستوار در کنار ایشان باشیم وهر کاری را در بحث برنامه ریزی استان ،مباحث ملی،امنیتی ومرتبط با وزارتخانه ها داشته باشنددر کنار استانداری بوده و پیگیری نماییم .
-نماینده مردم کرج ،اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد وگفت :کشور در یک وضیعت قرار گرفت که دو واقعه بسیار بزرگ اتفاق افتاده یکی بحث جنبش عدم تعهد در تهران ودیگری رفتن هیات دولت ورییس جمهور محترم به سازمان ملل ومباحث متعددی که در این خصوص اتفاق افتاده موضوع تحریم ها که به مراتب سنگین تر از قبل شد ه باعث شده که حرکتها به سمت و سویی باشدکه ما و مسئولین با تصمیم گیری های درست به حرکت نظام کمک و به سمت جلو حرکت کنیم . کولیوند افزود پیشنهاد کردیم شورای اداری را از این حالت سخنرانی خارج کنیم و برویم به سمت و سوی که مشکلات و معضلات دستگاه های اجرایی در جلسات مطرح شود و خروجی های این جلسه انشاالله مثبت و خروجی های خوبی استخراج شود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود