13 مهر 1391
شماره خبر: 12657

قرارداد اجرای 13 طرح توسعه کشاورزی در کرج منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

قرارداد اجرای 13 طرح توسعه کشاورزی در کرج منعقد شد

سپیدار آنلاین: معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار کرج گفت: قرارداد اجرای 13 طرح توسعه کشاورزی دراین شهرستان منعقد شد.
مصطفی آجرلو در چهاردهمین جلسه توسعه بخش کشاورزی استان البرز افزود: در ستاد توسعه بخش کشاورزی کرج دو طرح بزرگ احداث مجتمع دامپروری گوشتی و شیری در زمینی به مساحت 100 هکتار و احداث شرکت صنایع تبدیلی لبنی و گوشتی به مساحت 80 هکتار به تصویب رسید.
وی ادامه داد: اکنون مهمترین موضوع در رابطه با احداث و راه اندازی این طرح ها تخصیص آب موردنیاز است که تحقق آن گامی بسیار مهم در راستای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان کرج بویژه منطقه ماهدشت به شمار می رود. این مسوول با اشاره به اینکه در این راستا مقرر شده بود 11 لیتر در ثانیه از سفره های آب زیرزمینی به این امر اختصاص داده شود، خاطر نشان کرد: برای اجرایی شدن این طرحها با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری مدیران سایر بخش ها 500 لیتر در ثانیه از محل پساب تصفیه خانه ماهدشت تخصیص گرفته ایم که در صورت تحقق آن می توان شاهد احداث این پروژه ها بود. وی افزود: عدم تامین آب موردنیاز برای این بخش نیز از دیگر معضلات موجود است که در صورت بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت می توان این معضل را برطرف کرد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود