6 مرداد 1393
شماره خبر: 126598

اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین خطر برای رژیم صهیونیستی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین خطر برای رژیم صهیونیستی است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: از نگاه راهبردی توسعه و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی بزرگترین خطر برای رژیم غاصب اسراییل است.
ناصر ابو شریفˈ در نشست شورای اداری شهرستان کرج با بیان اینکه جنگ گسترده بین المللی علیه ایران اسلامی و در راستای اهداف اسراییل در منطقه در حال ساماندهی است ، افزود: رژیم صهیونیستی تمام تلاش های بین المللی خود را بر ضد جمهوری اسلامی بکار گرفته است. وی با اشاره به یکی از تحلیل های بنیانگذارجمهوراسلامی مبنی بر اینکه ˈ اسراییل غده سرطانی است ˈ ادامه داد: منطقه خاورمیانه را با نابود کردن این غده سرطانی باید نجات داد و مبارزه با اسراییل مختص کشور خاصی نیست و به همه کشورهای منطقه مربوط می شود. ابوشریف در تحلیل آخرین تحولات منطقه خاطرنشان کرد: مشکل امت اسلامی یک مشکل واحد است که شاید به شکل های مختلفی نمود پیدا کند اما مشکل محوری را امام راحل (ره) باچند جمله کوتاه که قابل فهم برای همگان است بیان فرمودند. وی اضافه کرد: ایشان امریکا را به شیطان بزرگ و اسراییل را به شیطان کوچک معرفی کردند که از همان ابتدا فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی قطب نمای راه و روش ما در مبارزات شد. نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین درتهران ،داعش و سایر گروههای تروریستی را چهره هایی از رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش در یک تصمیم جدی هستند و آن است که تمام کشورهای منطقه اطراف اسراییل باید ضعیف تر از این رژیم باشند . وی یادآورشد: زمانی که رژیم اسراییل در فلسطین کاشته شد کشورهای اردن ، اتیوپی ، ترکیه و شاه ایران کمربندی امنیتی برای آن ایجاد کردند که با پیروزی انقلاب اسلامی ، اسراییل یکی از حامیان مهم خود را از دست داد . ابوشریف ، محور مقاومت (باشکل گیری کشورهای مقاومت) را کمربندی خصمانه علیه اسراییل عنوان کرد افزود: با این رویدادها اسراییل توانمندی خود را از دست داد و از سرزمین هایی که در لبنان ، اردن در تصرف داشت مجبور به عقب نشینی شد. وی خاطرنشان کرد: سودای ˈ از نیل تا فرات ˈ اسراییل اکنون به فکر خامی تبدیل شده که تنها به دنبال ایجاد دیوارهای حایل پیرامون خود است. ابوشریف تاکید کرد: تمامی کشورهای منطقه به مساله فلسطین ربط دارند چرا که صرفنظر از مسایل عقیدتی و دینی هیچ کشوری در منطقه حق برتری ندارد و اسراییل به دنبال این هدف است. این مبارز فلسطینی با بیان اینکه خطر اصلی منطقه وجود رژیم صهیونیستی و متحدان آن هستند، گفت: مقام معظم رهبری نیز داعش را بعنوان ابزاری برای رژیم غاصب معرفی کردند و امروز شاهد آن هستیم که اسراییل حتی به هم پیمانان خود نیز اجازه محدود برای استفاده از فناوری هسته ای داده است. وی در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام روز قدس را از سوی امام راحل (ره) قطب نمایی خواند که کشورهای مسلمان حول آن محور متحد می شوند. ابوشریف ضمن قدردانی از حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز افزود: اسراییل نیازی به بهانه برای کشتار ندارد چرا که جنایات آن در طول سال های متمادی وجود داشته و همچنان ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: حضور فلسطینیان در سرزمین تاریخی خود به یک خطر بزرگ تبدیل شده که اسراییل تحمل آن را ندارد.
بیش از 90درصد کشته شدگان فلسطینی توسط رژیم غاصب غیرنظامیان هستند
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه اسراییل تمام کشتارهای خود را به سمت غیرنظامیان نشانه رفته گفت: بیش از 90 درصد کشته شدگان در حملات رژیم غاصب در روزهای گذشته زنان ، کودکان و سالخوردگان هستند . وی یادآورشد: اکثر شهدای مقاومت نیز در حملات رزمندگان مقاومت به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و شمار تلفات صهیونیست نیز بسیار زیاد است به گونه ای که تاکنون به کشته شدن 45 نظامی اعتراف کرده اند. وی اضافه کرد: با رشادتهای گروههای مقاومت بیش از 6میلیون صهیونیست به پناهگاه ها رانده شده 300 نفر نیز از صهیونیستها زخمی شده اند . ابوشریف در تحلیل آخرین تحولات و کشتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: فعالیت های اقتصادی اسراییل با حملات مبارزان فلسطینی متوقف شده و 70درصد جمعیت اسراییل در حدفاصل 40 کیلومتری غزه از این منطقه گریخته اند. وی با بیان اینکه جنایات بشری به تمام معنای کلمه درغزه درحال وقوع است ادامه داد : 100مدرسه مورد هدف بمبارانهای اسراییل قرار گرفته حتی مدرسه متعلق به سازمان ملل متحد در غزه نیز تخریب شده است و مردم فلسطین به دلیل کمبود دارو نیاز به امدادرسانی دارد .
برخی از کشورهای منطقه درامداد رسانی به غزه کارشکنی می کنند
نماینده جهاد اسلامی در تهران در ادامه با اشاره به اینکه آوارگان فلسطینی نیازمند مایحتاج اولیه برای سکونت و اسکان در مکان های موقت هستند، افزود: مصر از جمله کشورهایی است که مانع از عبور کاروان های امدادرسانی به غزه می شود. ابوشریف تاکید کرد: ملت فلسطین نیاز به دعای خیر مسلمانان و همبستگی داردو ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری تنها یارما نیستند بلکه برادر و همراه مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهند بود. نماینده جنبش جهاد اسلمی فلسطین در پایان از سوی مدیران و روسای سازمان ها و اعضای شورای اداری شهرستان کرج با شعارˈ مرگ بر اسراییل ˈ بدرقه شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود