19 مرداد 1393
شماره خبر: 127130

جشنواره شهید رجایی امسال کشوری برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جشنواره شهید رجایی امسال کشوری برگزار می شود


دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت و مسئول کمیته برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان البرز گفت: جشنواره شهید رجایی امسال به صورت کشوری برگزار می شود.
فریبرز همدانی با بیان این مطلب «در نخستین جلسه هماهنگی ستاد برنامه های هفته دولت»، در سالن شهدای دولت اظهار داشت: نظر به اینکه بر اساس بخشنامه جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 93 طی 2 دوره شش ماه ( نیمه نخست و دوم سال) انجام خواهد شد. وی افزود: نتایج ارزیابی سال 93 در سال 94 مشخص و در جشنواره شهید رجایی مشخص و شاهد تقدیر از دستگاه های برتر در سطح ملی و استانی خواهیم بود. همدانی گفت: به این ترتیب طبق بخشنامه ابلاغی در سال 93 جشنواره شهید رجایی در سطح استانی برگزار نمی شود.
تقدیر از کارمندان نمونه همزمان با روز کارمند
مسئول کمیته برگزاری جشنواره شهید رجایی در ادامه اظهار داشت: پیشنهاد می شود دستگاه های اجرایی استان به مناسبت در روز چهارم شهریور (روز کارمند) نسبت به معرفی کارمندان نمونه به دفتر منابع انسانی اقدام لازم را معمول دارند. گفتنی است؛ مراسمی جداگانه به عنوان تقدیر از کارمندان نمونه استانداری و فرمانداری های تابعه در صورت موافقت استاندار برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود