27 مرداد 1393
شماره خبر: 127601

استقرار اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس در هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استقرار اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس در هفته دولت


طی نشستی که با حضورمهندس مهرور فرماندار شهرستان فردیس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.مقرر شد اداره جهادکشاورزی شهرستان فردیس در هفته دولت در محل جدید مستقر و ادامه کار نماید.
مهندس مهرور فرماندار شهرستان فردیس ضمن تاکید بر اهمیت استقرار ادارات در شهرستان تازه تاسیس فردیس افزود:با استقرار اداره جهاد کشاورزی در این شهرستان امید میرود شاهد تحولی اساسی در حوزه نظارت برتهیه و توزیع محصولات کشاورزی در سطح شهرستان فردیس باشیم که به تبع آن بازخورد مثبتی در حوزه سلامت شاهد خواهیم بود.
مهرور در ادامه افزود: ما در برابر نسل آینده وظیفه داریم تا از منابع طبیعی بویژه فضای سبز بدرستی محافظت نماییم و در این راستا انتظار میرود با استقرار اداره جهاد کشاورزی بر روندتخریب اراضی کشاورزی و ساخت وساز های غیر مجاز و تغییر کاربری ارضی کشاورزی دقت وشدت عمل بیشتری اعمال شود. وی همچنین خاطر نشان کرد:توجه بیشتر مسئولین به بخش کشاورزی و توسعه تحقیقات بخصوص در نحوه سالم سازی و بهرگیری ازدانش روز و داشتن برنامه ریزی مدون جهت بهرگیری بیشتر از اراضی و پناسیل های موجود علاوه بر خود کفایی در حوزه کشاورزی نقش موثری در ایجاد اشتغال خواهد داشت. لازم به ذکر است ساختمان تعیین شده جهت مستقر شدن اداره جهاد کشاورزی در شهر مشکین دشت می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود