2 شهریور 1393
شماره خبر: 127955

طرح‌های عمرانی طالقان افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح‌های عمرانی طالقان افتتاح شد


در دومین روز از هفته دولت سیدحمید طهایی استاندار البرز با سفر به شهرستان طالقان طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان را مورد بهره‌برداری قرار داد.
در جریان این سفر ده‌ها طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح شد که گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی این شهرستان محسوب می‌شود. براساس این گزارش، هم اکنون استاندار البرز در شورای اداری این شهرستان حاضر شده است.
حل مشکلات مردم مهمترین اولویت مسئولان باشد
سیدحمید طهایی اظهار کرد: توسعه خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنان مهمترین اولویت مسئولان باشد. وی ادامه داد: شهرستان طالقان برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از گذشته است لذا باید تمام تلاش خود را برای ارتقای همه جانبه این شهرستان به کار گرفته و با اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی شاهد رشد و شکوفایی طالقان باشیم. استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود تعامل و تدبیر را مهمترین راهکار در حل مشکلات دانست و افزود: آن چه امروز مهم است که می‌تواند عاملی بسیار تأثیرگذار در برون رفت از مشکلات باشد تدبیر و تعامل مسئولان با یکدیگر است لذا لازم است تا مسئولان در تمامی دستگاه‌ها این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و از تمام توانایی‌ها و پتاسیل‌های موجود در این شهرستان استفاده کرده و کمبودها و نقایص را در شهرستان برطرف کنند. طهایی همچنین بر اجرای طرح آمایش سرزمین در استان تأکید کرد و گفت: این طرح هم اکنون در استان در دست مطالعه است که با اجرایی شدن آن گامی مهم در جهت توسعه خدمات محسوب می‌شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود