6 شهریور 1393
شماره خبر: 128246

جاده‌های البرز ۱۸ درصد ترافیک کشور را به خود اختصاص داده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 جاده‌های البرز ۱۸ درصد ترافیک کشور را به خود اختصاص داده است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه تنها ۱.۵ تا ۲ درصد راه‌ها در استان البرز قرار دارند, گفت: بیش از ۱۸ درصد ترافیک کل کشور در محورهای استان البرز است.
محمدجواد کولیوند در مراسم افتتاح پروژه کمربندی شهرستان اشتهارد با قدردانی از زحمات اداره راه و شهرسازی استان البرز اظهار کرد: در استان البرز بیشترین ترددها به لحاظ موقعیت مکانی از شمال و غرب کشور است. وی افزود: علی‌رغم اینکه تنها 1.5 تا 2 درصد راه‌ها در استان البرز قرار دارند بیش از 18 درصد ترافیک کل کشور در محورهای استان البرز است. نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: رینگ جنوبی اتوبان همت و فاز اول اتوبان تهران - شمال باید به طور جدی پیگیری و اجرایی شود. کولیوند گفت: در صورت اجرایی شدن فاز یک اتوبان تهران-شمال تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک ایجاد می‌شود. وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد هجمه زیادی در رابطه با راه های استان هستند.
همچنین استاندار البرز در ادامه مراسم با اشاره به اینکه عمده راه های استان ملی هستند، اظهار کرد: بار سنگینی بر راه‌های استان البرز وجود دارد اما منابع مالی محدود باعث می‌شود از لحاظ خدمات دهی به مردم عقب باشیم. سید حمید طهایی افزود: در طول 4 روز تعطیلات عیدفطر بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای البرز تردد داشتند. وی با بیان اینکه هرکدام از مسیرهای استان البرز یک پروژه ملی است که باید با مطالعه کافی اجرا شود، گفت: اما با منابع مالی تخصیص یافته محدوداین امر زمان بر است. استاندار البرز تصریح کرد: این امر تنها با ورود سرمایه گذاران خصوصی میسر می‌شود تا پروژه‌های تعریف شده عملیاتی شود.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود