8 شهریور 1393
شماره خبر: 128283

دختران امروز مادران فردای جامعه هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دختران امروز مادران فردای جامعه هستند


سرپرست امور بانوان استانداری البرز با بیان اینکه دختر ایرانی همواره منشا خیر و برکت بوده است افزود: از این رو ارتقا و بهبود جایگاه دختران در جامعه و افزایش ظرفیت های اجتماعی برای دختران؛ را بیش از بیش باید مد نظر قرار داد.
بی بی عصمت سر فرازی با بیان این مطلب با حضور در سیمای البرز به مناسبت روز دختر اظهار داشت: بدون شک، توجه به اهمیت و ضرورت این روز و فرصت های آن، همچنین دقت به وضعیت دختران در جامعه که برای اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملی نیاز است، می تواند از روز ملی دختران، فرصتی مغتنم برای کار جمعی در مورد دختران بسازد که زمینه های حرکت های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران را فراهم نماید. وی افزود: جدای از سهم مهم دختران در بافت جمعیتی جامعه، می توان به جایگاه و نقش دختران در فرهنگ عمومی کشورمان اشاره کرد که پیوسته سلامت و توانمندی فرهنگی و اجتماعی خود را، به پرورش دختران آگاه، توانمند، الگو وابسته می داند.
دختران منشا خیر و برکت سر فرازی با بیان اینکه دختران ایرانی منشا خیر و برکت در خانواده ایرانی به حساب می آیند افزود: دختران منشا خیر و برکت هستند از این رو ارتقا و بهبود جایگاه دختران در جامعه؛ بهبود نگرش ها و دیدگاه های فرهنگ عمومی در مورد دختران؛توانمندسازی دختران؛ارتقا و افزایش ظرفیت های اجتماعی برای دختران؛ را بیش از بیش مد نظر قرار داد.
دختران ایرانی نماد حیا و پاکدامنی
سر پرست امور بانوان استاندار البرز در ادامه گفت: دختر ایرانی نماد حیا و پاکدامنی است و دختر خوب منشا خیر و برکت و نیکی در جامعه است .
دختران امروز مادران فردا
سر فرازی با بیان اینکه دختران امروز مادران فرداي جامعه هستند، با تربيت صحيح دخترانمان مي‌توانيم آينده جامعه را در دست گيريم. وی افزود: يكي از عواملي كه در بروز انحرافات جوانان نقش دارد، محيط آسيب‌زاست، از این رو محيط نقش بسزايي در رفتار فرد دارد و اين تأثير مي‌تواند جنبه مثبت يا منفي داشته باشد.
تقویت رابطه دختران با مادر
وي افزود: مادران نقش بسزايي در تربيت و تشكيل شخصيت دختر دارند و بايد فرزند خود را در نوع ظاهر و پوشش لباس و گفتار راهنمايي كنند از این رو رابطه ای که مادر با دختر دارد می تواند تاثیر گذارترین رابطه در تمام زندگی او باشد و تمامی روابط او بادیگران را تحت الشعاع قرار دهد. سرفرازی افزود: محيط خانواده و صميميت والدين با فرزندان تأثير بسزايي در روحيات و رفتار آنان دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود