10 شهریور 1393
شماره خبر: 128446

دکترمظفری مطالبات صنایع البرز را از معاون امور صنایع کشور پیگیری کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دکترمظفری مطالبات صنایع البرز را از معاون امور صنایع کشور پیگیری کرد


معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز در دیدار مشترک معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت با استاندار البرز، موضوع بدهی های قطعه سازان خودرو، آلودگی صنایع آلاینده و تأمین سوخت واحدهای صنعتی را به عنوان مهمترین مطالبات مطرح کرد و خواستار پیگیری آن شد.
در نشست مشترک محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و سیدحمیدطهایی استاندار البرز، برخی از دغدغه های حوزه صنعت را طرح و خواستار پیگیری آن شد. مظفری در نخستین محور مطالبات صنعتی، مشکلات قطعه سازان خودرو را مطرح کرد و گفت: در حال حاضر 230 واحد خودرو سازی مطالبات معوقی دارند که باید در این خصوص آن تدبیر کرد. وی افزود: رفع مشکلات قطعه سازان در رأس درخواست ها قرار دارد. صالحی نیا معاون امور صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه گفت: کلیه واحدهای قطعه سازان خودرو در این خصوص مطالبه گر هستند، در حال حاضر وضعیت قطعه سازان 100 درصد بهتر از قبل شده است.
پرداخت معوقات قطعه سازان خودرو ظرف مدت 2 هفته
وی افزود: رویکرد دولت رفع موانع فرا روی صنایع است، در این راستا در تلاش هستیم مطالبات قطعه سازان خودرو که بالای سقف 3 ماهه است، ظرف مدت 2 هفته صورتجلسه و تسویه شود.
واحدهای صنعتی، ریه استان البرز را آلوده کرده اند
دکتر مظفری در محور دوم طرح مطالبات حوزه صنعت، پا به عرصه محیط زیست گذاشت و دغدغه دیرینه استان را پیرامون مسائل زیست محیطی مورد اشاره قرار داد. معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز در این رابطه گفت: واحدهای صنعتی، ریه استان را آلوده کرده اند، مصوبه شعاع 120 کیلومتر و عدم صدور مجوز تأسیس واحدهای صنعتی در این محدوده یکی از الزاماتی است که در اجرای طرح ها باید لحاظ شود.
سوخت واحدهای صنعتی تأمین می شود
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز تأمین سوخت واحدهای صنعتی را نیز به عنوان دیگر مطالبات این واحدها برشمرد؛ معاون امور صنعت، معدن و تجارت نیز تشکیل کارگروهی در معاونت برنامه ریزی وزارت نفت را پیگیر رفع مسئله سوخت واحدهای صنعتی ذکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود