15 شهریور 1393
شماره خبر: 128756

حال و هوای جبهه در فضاسازی شهری استان، ارمغان هفته دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حال و هوای جبهه در فضاسازی شهری استان، ارمغان هفته دفاع مقدس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت فضاسازی شهری متناسب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.
حجت ا... ملاصالحی با بیان این مطلب در « نخستین جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس» که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، نکاتی را مورد اشاره قرار داد.
ضرورت مشارکت مردم در برنامه های هفته دفاع مقدس
دکتر ملاصالحی تأکید کرد: ضمن تنوع در برنامه های این ایام، زمینه را برای مشارکت آحاد مردم در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس مهیا نماییم.
رسانه ها را به میدان بیاوریم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز دعوت از رسانه ها، جهت جریان سازی وقایع آن دوران و تحلیل و ارزیابی در شرایط کنونی را مهم خواند و تصریح کرد: با دعوت از رسانه ها در تهیه و تولید مقالات و گزارش ها می توان این مهم را به نحو مطلوبی در جامعه اشاعه داد.
جای جای شهر حال و هوای جبهه و دوران دفاع مقدس داشته باشد
یکی دیگر از تأکیدات دکتر ملاصالحی، ضرورت فضاسازی شهر متناسب با حال و هوای هفته دفاع مقدس بود؛ وی در این رابطه نیز تصریح کرد: تمامی شهرها و نقاط مختلف استان باید جلوه دوران دفاع مقدس را داشته باشد. دکتر ملاصالحی به فرمانداران تکلیف کرد تا در راستای وظایف ذاتی، به نحو مطلوبی در این حوزه مانور دهند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: سردرب نقاط مختلفی از استان جهت افراشتن پرچم هایی متناسب با ایام سال درنظرگرفته شود تا فضاسازی بخشی از شهر در مناسبت ها به این طریق پوشش یابد. وی محور دومین جلسه آتی ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس را نیز بستن جزئیات برنامه های ستادی هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود