17 شهریور 1393
شماره خبر: 128905

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به جایگاه زن دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به جایگاه زن دارد


مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری البرز با یاد آوری این نکته زنان نیمی از جمعیت کشوررا تشکیل می دهند، گفت: دولت ˈتدبیر و امیدˈ نگاه ویژه به جایگاه و منزلت زنان در جامعه دارد.
بی بی عصمت سرفرازی در بازدید از کانون های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ افزود: دولت 'تدبیرو امید' علاوه بر تمرکز آسیب شناسی حوزه زنان به دنبال رفع مشکلات آنان با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی مختلف اجتماعی و فرهنگی است. وی با بیان اینکه ایجاد بستربرای مشارکت هرچه بیشتر زنان از اهم فعالیتهای این دولت به شمارمی رود ادامه داد: زنان علاوه بر همسرداری، نقش مادری را در جامعه دارند، بنابراین افزایش سطح آگاهی آنان ضروری است. مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: امروز کمیته امداد و بهزیستی گام های موثری را در جهت توانمندسازی و مشارکت هرچه بیشترخانواده ها برمی دارند لیکن کافی نیست . وی خاطرنشان کرد:نباید از نقش موثر تشکل های مدنی و بخش خصوصی غافل شد بلکه این ظرفیتها می تواند با برنامه ریزی گام های سازنده ای را دراین راستا بردارند.
سمن های بانوان ساماندهی می شود
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز از ساماندهی سمن های بانوان البرز خبرداد و گفت: اکنون 9 سمن بانوان درشهرستان ساوجبلاغ استان البرز فعال است که لازم است تدابیر لازم برای توسعه آنان صورت گیرد . وی اضافه کرد: با افزایش تعداد سمن ها و نظارت دقیق و جامع بر فعالیت آنان می توان از ظرفیت مهم بخش خصوصی برای مشارکت هرچه بیشتر بانوان در عرصه های اجتماعی بهره بیشتری برد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود