20 شهریور 1393
شماره خبر: 129114

حضور فرماندار ساوجبلاغ در دفتر معاون استاندار البرز و تعدادی از مدیران کل

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور فرماندار ساوجبلاغ در دفتر معاون استاندار البرز و تعدادی از مدیران کل


فرماندار ساوجبلاغ بهمراه معاونین و بخشداران با معاونین، مدیران کل استانداری البرز که به تازگی منصوب شدند دیدار و انتصاب آنان را تبریک گفت.
ابوالقاسم پالیز گیر ابتداء با حضور در دفتر معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استاندار البرز با وی دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت. فرماندار ساوجبلاغ با قدر دانی از حضور استاندار البرز در گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ ودیدار مردمی اشان از ابراز رضایت شهروندان این شهرستان خبر داد وخواستار تداوم برنامه ازسوی استاندار و معاونین در شد.
ابوالقاسم پالیز گیر از رشد شهرستان ساوجبلاغ در سال های آتی داد و گفت : امیدواریم این توسعه رشد جمعیت در شهرستان با ارائه زیر ساخت های لازم با شد. وی به قدمت تاریخی ساوجبلاغ در بخش های مختلف اشاره کرد و زیر ساخت های گردشگری می تواند ساوجبلاغ را در بخش گردشگری قوی تر نماید. فرماندار ساوجبلاغ در ادامه از معاون توسعه نیروی انسانی و پشتیبانی استاندار البرز خواست تا در خصوص چارت سازمانی فرمانداری ،بخشداریها ،توجه داشته باشد. وی در قسمت دیگری از سخنان خو خواستار توجه به کارکنان فرمانداری و بخشداریها به ویژه اضافه کار آنان شد. فرماندار ساوجبلاغ در خاتمه گزارشی از از اجرای برنامه هایی در کاهش هزینه های اداری در فرمانداری ارائه داد. فرماندار ساوجبلاغ و هیات همراه با حضور در دفتر مدیران کل سیاسی امنیتی ؛ انتظامی ؛اموراداری مالی و روابط عمومی انتصاب آنان را تبریک را گفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود