26 شهریور 1393
شماره خبر: 129496

طالقان صاحب جایگاه CNG می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طالقان صاحب جایگاه CNG می شود


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز از اجرای طرح احداث جایگاه CNG و افزایش 100 لیتر سوخت سفید در شهرستان طالقان خبر داد.
مهندس محمدرضا البرزی در جلسه رسیدگی به وضعیت حمل و نقل و سوخت شهرستان طالقان که با حضور مسئولان این شهرستان و معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز در محل فرمانداری طالقان تشکیل شد، از تصویب این طرح خبر داد و گفت: مسیر گردشگری طالقان و حجم ترددهای مسافران به نقاط مختلف این شهرستان زیبا در استان البرز، احداث جایگاه CNG را ضروری ساخته است. وی افزود: بر همین اساس همزمان با احداث خط انتقال گاز شهری به شهرستان طالقان، یک قطعه زمین به مساحت 2000 متر مربع برای احداث جایگاه CNG در نظر گرفته شده است.
افزایش 100 لیتر، به نفت سفید در شهرستان طالقان
البرزی همچنین با اشاره به طولانی بودن این مسیر کوهستانی - گردشگری، به ویژه در فصل سرما افزایش سطح سوخت رسانی را مهم خواند و تصریح کرد: با مساعدت مدیر ناحیه پخش فرآورده های نفتی ساوجبلاغ مقرر شد علاوه بر تمدید مهلت کالا برگ نفت سقید ،میزان اختصاص نفت سفید به یکصدلیتر افزایش خواهد یافت. وی بهینه سازی مصرف سوخت و ذخیره سازی آن را نیز از جمله تدابیر اخذ شده در شورای حمل و نقل سوخت شهرستان طالقان برشمرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود