27 شهریور 1393
شماره خبر: 129523

برگزاری اولین گردهمایی بزرگ رستوران داران و مراکز خدماتی بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری اولین گردهمایی بزرگ رستوران داران و مراکز خدماتی بخش آسارا


اولین گردهمایی رستوران داران و مراکز خدماتی بخش آسارا با با هدف ساماندهی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات رستورانها، مراکز خدماتی و پذیرایی بخش آسارا در مسجد روستای چاران برگزار شد.
این جلسه با حضور مهندس کوچکی معاون برنامه ریزی و قدوسی رئیس گروه برنامه ریزی فرمانداری، کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، ناقوس و رزاقی مدیرکل و معاون تعزیرات حکومتی استان، سرهنگ بابایی فرماندهی اماکن نیروی انتظامی استان، ترکاشوند معاون سازمان گردشگری استان، دکتر عباس زاده سرپرست روزنامه شهروند، حکیمی معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، بیگلو نماینده بهداشت، کیاپاشا نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و کلیه رستوران داران بخش برگزار شد.
بخشدار آسارا ضمن تقدير از همکاری و هماهنگی تمامي اعضای کاگروه اتاق اصناف بخش آسارا اظهار داشت: در راستای تشکیل کارگروه اتاق اصناف بخش آسارا با هدف ساماندهی و نظارت بر نحوه خدمات دهی رستورانها و مراکز خدماتی و پذیرایی اولین گردهمایی رستوران داران تشکیل گردید. عباس عبدالهی تصریح کرد: برگزاری این گردهمایی با حضور مسئولین متولی و متصدیان رستورانها و مراکز خدماتی و پذیرایی به منظور جلسه پرسش و پاسخ بسیار راهگشا و تأثیر گذار خواهد بود. این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هدف ما حمایت و کمک به امنیت شغلی بوده و همچنین تشویق و ترغیب متصدیان به لحاظ حرکت در راستای قانون و برخورد با متخلفان خواهد بود. وی افزود: با توجه به اینکه بخش آسارا دارای موقعیت خاص، استراتژیکی بوده و همچنین چهارمین جاده زیبای دنیا لقب گرفته و کثرت تردد، رضایت گردشگران و مسافران بسیار حائز اهمیت می باشد. شایان ذکر است در این جلسه سئوالاتی از سوی متصدیان رستورانها و مراکز خدماتی و پذیرایی بخش مطرح که مسئولین متولی حاضر در جلسه ضمن پاسخگویی راهنمایی های لازم را ارائه نمودند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود