31 شهریور 1393
شماره خبر: 129774

معاونان استاندار البرز منصوب شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاونان استاندار البرز منصوب شدند


استاندار البرز با اشاره به تغییرات در معاونت‌های استانداری البرز گفت: قائمی در سمت معاون برنامه ریزی و اشتغال و کامکار به عنوان معاون توسعه منابع انسانی استانداری البرز منصوب شدند.
سید حمید طهایی با اشاره به تغییرات حوزه استانداری اظهار کرد: تغییراتی در مجموعه استانداری ایجاد شد که ذبیح الله قائمی به عنوان معاون برنامه ریزی و اشتغال حوزه استانداری البرز منصوب شد. وی افزود: با توجه به سابقه طولانی قائمی در سازمان برنامه بودجه کشور، نیاز بود فردی که تجربه و آشنایی لازم در این زمینه دارد منصوب شود.
طهایی خاطرنشان کرد: معاون جدید برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز از هفته آینده کار خود را آغاز می کند. وی با بیان اینکه ماه هاست استانداری البرز در حوزه عمرانی، معاونتی ندارد, افزود:منتظر تایید معاون عمرانی استانداری البرز از سوی وزارت کشور هستیم. استاندار البرز گفت: وزارت کشور بر اساس بررسی پاره ای از مسائل، برنامه ریزی کرده و در نهایت تصمیم گیری می‌کند که در این راستا ملاصالحی با وجود تجربه کافی در حوزه مسائل امنیتی و اجرایی و نیز نیرویی بومی به عنوان معاونت سیاسی استانداری برگزیده شد.
وی تصریح کرد: کامکار نیز به عنوان معاونت توسعه منابع انسانی منصوب شد که از مدیران ملی با سابقه وبا تجربه محسوب می شود. طهایی ضمن قدردانی و سپاس از فعالیت های معاونت های گذشته گفت: تلاش بر این است که در استانداری البرز از مجموعه ای توانمند استفاده کنیم. وی افزود: باید با محور خدمت بیشتر به جامعه و توسعه استان از مدیران با تجربه کافی و استفاده کنیم؛ امید است بدین ترتیب خدمات بیشتری نسبت به گذشته به مردم شریف استان ارائه کنیم.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود