2 مهر 1393
شماره خبر: 129907

البرز نیازمند حمایت ملی در نیل به توسعه پایدار است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز نیازمند حمایت ملی در نیل به توسعه پایدار است


استاندار البرز در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت حمایت ملی از استان البرز، عمده دغدغه صنایع را کمبود آب برشمرد.
سیدحمیدطهایی استاندار البرز در دیدار مشترک با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که در استانداری برگزارشد، اظهارداشت:یکی از بخش های توسعه ای استان حوزه صنعت، معدن و تجارت است، استان البرز با برخورداری از شهرک های صنعتی دولتی و خصوصی سهم قابل توجهی در صنایع تولیدی کشور عهده دار است.
صنایع البرز دغدغه مشکلات سالهای گذشته را به دوش می کشند
وی با مهم دانستن رفع موانع صنعتی در این استان افزود: یکی از مسائل مبتلابه صنعت در استان البرز مسائل و مشکلات مربوط به سالهای گذشته است که امید می رود با سفرهای وزرا و معاونان به این استان پیگیری و رفع شود.
بار پایتخت روی دوش البرز سنگینی می کند، مدیریت کلان و ملی، البرز را یاری دهد
استاندار البرز با بیان اینکه 4 سال است بخشی از استان تهران منفک شده و البرز نامیده می شود، افزود: این استان همجوار با پایتخت، بخشی از بار تهران را به دوش می کشد و انتظار می رود مدیریت کلان و ملی ما را در تحقق اهداف و توسعه محوری یاری دهد. نماینده عالی دولت در البرز با تأکید بر اینکه این استان در ابتدایی ترین مسائل همچون مکان و ساختمان اداری با مشکل مواجه است، خواستار ابلاغ پیام دغدغه های این استان به وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت شد و خاطر نشان کرد : ما مدیران مسئولیت هایی داریم که باید پاسخگوی آن به دولت محترم و مردم باشیم بنابراین انتظار می رود مسئولان نیز ما را همراهی نمایند.
کمبود آب، عمده دغدغه صنایع البرز
وی در ادامه مشکل آب صنایع را مهمترین دغدغه موجود در این حوزه برشمرد و افزود: بسیاری صنایع این استان با مشکل کمبود آب مواجه هستند و از سوی دیگر نیز شاهد استقبال سرمایه گذاران جهت احداث شهرک های جدید صنعتی هستیم. مهندس طهایی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف، بالاخص صنعت، در دستور کار ما قرار دارد، گفت: باید محدودیت ها را به گونه ای مدیریت کنیم که زمینه حضور سرمایه گذاران را نیز فراهم آورده و به توسعه پایدار در این استان دست یابیم. شایان ذکر است، این نشست در حال حاضر با حضور هیئتی از مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت در استانداری البرز در حال برگزاری است. سخنرانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بخش بعدی این دیدار را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود