6 آبان 1393
شماره خبر: 130804

فرماندار ساوجبلاغ خواستار رفع معارض بزرگترین انبار هلال اهمر استان البرز در ساوجبلاغ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ خواستار رفع معارض بزرگترین انبار هلال اهمر استان البرز در ساوجبلاغ شد


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به اتفاق مسئول واحد مدیریت بحران فرمانداری از جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ بازدید و از نزدیک فعالیت ها و عملکرد کلیه واحدهای این سازمان را مورد بررسی قرار داد.
ابوالقاسم پالیز گیر در این بازدید ضمن قدر دانی از تلاشگران این نهاد مردمی و عام المنفعه،‌ از زحمات و تلاش های بی منت و اثر گذار جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ در سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی تشکر و قدردانی کرد. فرماندار ساوجبلاغ سرعت عمل و دقت بالای جمعیت هلال احمر را در حضور به موقع در محل حادثه از ویژگی های بارز و راز موفقیت این نهاد خدمت رسان در مواقع بحرانی عنوان کرد. پالیز گیر در ادامه در خصوص انبار بزرگ هلال احمر که معارض موجب مسدود شدن فعالیت دپو ی کالاهای امدادی هلال احمر شده گفت : این تنها انبار بزرگ هلال احمر برای استان البرز است که 1/5میلیارد تومان اعتبار برای رفع معارض درخواست شده که باید مدیریت شود تا نسبت به آزاد شدن این محوطه تسریع گردد. وی گفت اگر البرز معین تهران است باید کمک کند به رفع معارض این انبارها که در حال حاضر بسیاری از اقلام به خاطر شرایط نامناسب در حال از بین رفتن است . فرماندار ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به حوادث و تصادفات ناشی در بزرگراه کرج قزوین خواهان استقرار تجهیزات امداد رسانی و ارائه امکانات بیشتر برای هلال احمر شد. وی گفت امکان سنجی و ارائه کروکی برای اسکان اصطراری برای حوادث جاده ای در شهرستان بسیار مهم است. پالیز از بخشداران هم خواست تا در خصوص ستاد های اسکان موقت در بخش نیز مکان های را آماده داشته با شند وی جمعیت هلال احمر را یک نهاد مقدس خواند که در مواقع اضطراری و بحران های پیش بینی نشده جوانان سخت کوش و فداکار این جمعیت حقیقتا وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و با دستان توانمند خود نجات بخش و یاری رسان آسیب دیدگان حوادث مختلف هستند. وی خواستار تقویت این جمعیت در شهرستانها شد و گگفت : اگر هلال احمر در شهرتان ها موفق باشند نفعش را استان خواهد برد و در مواقع بحران این گروه بهتر می تواند به نجات آسیب دیدهگان بشتابد
همچنین در ادامه حمید لطف اللهی سر پرست جمعیت هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشکر از حضور فرماندار، گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان ارائه و تصریح کرد، جوانان و داوطلبان این جمعیت در شهرستان ساوجبلاغ با تمام توان و بدون هیچگونه چشم داشتی با افتخار به مردم منطقه خدمت می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود