20 آبان 1393
شماره خبر: 131584

البرز در جایگاه چهار استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق سیگار

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز در جایگاه چهار استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق سیگار


سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ضمن اشاره به برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: البرز در جایگاه چهار استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق سیگار قرار دارد.
محمد صفری با بیان این مطلب به محوری ترین برنامه های دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های این دبیرخانه، نظارت بر فرایند مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و افزایش توان شخصی نیروهای اجرایی و دستگاه های فعال در مبارزه بخصوص بازرسان است.
بیش از 150 میلیارد ریال،ارزش ریالی پرونده های مکشوفه قاچاق کالا و ارز
سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ضمن برشمردن اقدامات دستگاه های فعال در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجموع ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده تا به اکنون را بیش از یکصد و پنجاه پرونده میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ضمن برخورد با عاملان عمده و خرد سیگار و قاچاق،پیامدهای ناهنجار و منفی کالای قاچاق، از کلیه جوانب امر در قالب برنامه های ویژه ای را در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد. صفری خاطر نشان کرد: با تلاش های انجام شده در این حوزه ، استان البرز در ردیف چهار استان برتر کشور در زمینه مبارزه با قاچاق سیگار قرار گرفته است.
نشست تخصصی ویژه بازرسان قاچاق کالا و ارز
سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز در ادامه از برگزاری نشست تخصصی ویژه بازرسان قاچاق کالا و ارز نیز خبر داد و افزود: این نشست نیمه دوم آذرماه با شرکت بازرسان دستگاه های عضو این کمیسیون، یک روز کاری در استانداری البرز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود