2 آذر 1393
شماره خبر: 132287

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج عضو افتخاری سازمان داوطلبان هلال احمر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج عضو افتخاری سازمان داوطلبان هلال احمر شد


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج،در نشست صمیمی با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج و معاون داوطلبان سازمان هلال احمر استان البرز، با تکمیل فرم عضویت ،به صورت افتخاری عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شد.
دکتر ایرانی، با اشاره به مشارکت گسترده ملت شریف ایران در فعالیت های انسان دوستانه گفت: خوشبختانه ایران اسلامی، از نظر فعالیت های انسان دوستانه در بین ده کشور اول دنیا قرار دارد و این از افتخارات کشور اسلامی ماست که ملت بزرگ ما با بهره گیری از آموزه های اخلاقی دین مبین اسلام،علاقمند و مشتاق به شرکت در فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه هستند. معاون استاندار البرز، عضویت بیش از 4 هزار داوطلب در سازمان داوطلبان هلال احمر شهرستان کرج را از مصادیق بارز اشتیاق مردم کلانشهر کرج برای مشارکت مردمی در فعالیت های انسان دوستانه دانست. وی با اشاره به اینکه خانه های داوطلب هلال احمر در سطح شهرستان کرج اهمیت ویژه ای در گسترش مشارکت داوطلبان دارند، گفت: در حال حاضر 6 خانه داوطلب در سطح شهرستان کرج وجود دارد که در آینده نزدیک این تعداد به 10 مورد افزایش خواهد یافت. وی در ادامه تصریح کرد: به طور یقین، آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی و همچنین مدیریت بحران به عموم مردم، نقش موثری در کاهش اثرات ناشی از بروز ااین حوادث دارد.
علیخانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج نیز ضمن تقدیر از همراهی دکتر ایرانی بخاطر مشارکت در فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه، گفت: هلال احمر، می تواند به عنوان حلقه اتصال بین خیرین و داوطلبان عمل نماید و برای نیل به اهداف والای نهاد مردمی هلال احمر،فعالیت ها و مشارکت های این دو گروه را با یکدیگر هماهنگ نماید. وی، از خیرین شهرستان کرج خواست تا با عضویت در سازمان داوطلبان، امکان ایجاد این ارتباط را فراهم نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود