25 مهر 1391
شماره خبر: 13364

مشکلات ساکنان مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 مشکلات ساکنان مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد بررسی شد

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به مشکلات حل نشده ساکنان مسکن مهر مستقر در شهر جدید هشتگرد، گفت: مشکلات متعدد این منطقه از جمله تحویل درمانگاه آماده شده نزدیک به مجموعه "پاسارگاد" در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.
جلسه ای مشترک با حضور فرماندار ساوجبلاغ، شهردار شهر جدید هشتگرد، مدیران شرکت عمران، آبفا، برق، مخابرات و تعدادی از انبوه سازان پیش از ظهر سه شنبه در ساوجبلاغ برگزار و مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بررسی شد. فرماندار ساوجبلاغ در این جلسه با اشاره به مشکلات متعدد ساکنان این مناطق خواستار تامین روشنایی معابر در مجموعه مهر ماندگار و پاسارگاد، ترمیم خرابی تلفن های منازل، تامین وسایل حمل و نقل عمومی و ساماندهی فضای سبز شد. علی حدادی اظهار داشت: طی گزارشهای رسیده، این موارد از جمله مواردی است که ساکنان مشکل دارند و باید در اسرع وقت مرتفع شود. وی از شهرداری شهر جدید هشتگرد خواست نسبت به تحویل مناطق مسکونی مهر اقدام کند.
بهداشت و درمان، درمانگاه شهر جدید را تحویل دهد
فرماندار ساوجبلاغ همچنین با بیان اینکه مرکز درمانی "خیری" در نزدیکی مسکن مهر "پاسارگاد" ساخته شده از بهداشت و درمان خواست تا 15روز آینده نسبت به تحویل این درمانگاه اقدام کند. وی گفت: در حال حاضر بیش از 200خانوار در این دو واحد ساکن شده اند اما بعضی از واحدها مشکل ساختمانی و نواقصی دارد که انبوه سازان باید نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
اداره گاز و آبفا در شهر جدید هشتگرد مستقر شود
حدادی استقرار ادارات گاز و آبفا را در شهر جدید هشتگرد ضروری دانست و گفت: در این شهر در آینده بیش از 500 هزار نفر جمعیت ساکن خواهند شد؛ بنابراین باید ادارات خدمات رسان در این شهر برای ارائه خدمات به ساکنان نسبت به استقرار نمایندگی اداره خود اقدام کنند. وی از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خواست نسبت به تامین دو هزار متر زمین برای استقرار آبفا اقدام کنند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود