8 دی 1393
شماره خبر: 134470

ضرورت آمادگی ادارات کلانشهر کرج برای مدیریت بحران های احتمالی در زمستان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضرورت آمادگی ادارات کلانشهر کرج برای مدیریت بحران های احتمالی در زمستان


معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه کرج در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کرج گفت: ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، می بایست برای بروز بحران های احتمالی در فصل زمستان آمادگی لازم را داشته باشند.
تله کو، در این جلسه که با حضور مسئولین عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، با تأکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی میان ادارات شهرستان، از مدیران ادارات خواست تا با مدیریت مناسب و استفاده از تجهیزات لازم در مواقع بروز بحران اقدام نمایند.وی در ادامه تصریح کرد: باید قبل از وقوع بحران، برای مقابله با آن آمادگی داشته باشیم. معاون فرماندار کرج، با اشاره به اینکه یکپارچه‌سازی مدیریت بحران در جلسات گذشته به تصویب شورای هماهنگی و مدیریت بحران شهرستان رسیده است، تصریح کرد: باید سوله‌های پیشگیری از بحران در تمام مناطق شهرداری کرج راه‌اندازی شود تا در مواقع اضطراری، تجهیزات لازم برای ارائه خدمات به مردم وجود داشته باشد.
یکی از مصوبات این جلسه، پی گیری موضوع برق رسانی به تونل کندوان بود. تله کو با بیان اینکه بخشی از برق تونل کندوان از طریق استان مازندران تامین می‌شود گفت: می بایست برای برق رسانی به تونل در مواقع بحران ، آمادگی وجود داشته باشد .وی به ضرورت فعال سازی دیزل های راه و شهرسازی برای برق رسانی به تونل اشاره کرده واظهار داشت: به دلیل طولانی بودن مسافت این تونل ، می بایست فن ها ، به صورت دائم کار کنند. بنابراین باید برق رسانی همواره بدون نقص انجام شود. تله کو، در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به مشکلات مسکن مهر ماهدشت، تاکید کرد: باید برای بررسی مشکلات این منطقه نظیر راه اندازی دستگاه های امدادی و خدمات رسان اقدامات فوری صورت بگیرد. در این جلسه همچنین مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط، گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف و دستیابی به سطح مطلوبی از آمادگی برای پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی ارایه کرده و در پایان، هماهنگی های لازم برای برگزاری مانور امداد و نجات (حریق) شهرستان کرج انجام شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود