15 دی 1393
شماره خبر: 134934

پیام تسلیت فرماندار ویژه کرج به مناسبت شهادت جانباز دفاع مقدس حاج حسن کولیوند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تسلیت فرماندار ویژه کرج به مناسبت شهادت جانباز دفاع مقدس حاج حسن کولیوند


دکتر ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، به مناسبت شهادت جانباز دفاع مقدس "حاج حسن کولیوند" پیام تسلیتی منتشر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
سلام و درود خداوند بر روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی، در دوران جنگ حق علیه باطل و جانبازان عزیز و یادگاران هشت سال حماسه بی بدیل که با وجودشان برای نسل های انقلاب خاطرات دفاع مقدس را تداعی می کنند و هراز گاهی عروج یکی از این عزیزان برگی زرین از تاریخ این مرز و بوم گشته و عزت و شرف ایران اسلامی را به تصویر می کشد.
چه زیباست پایداری این عزیزان بر آرمانهای انقلاب اسلامی و عروج و شهادت ایشان که با لبیک به امام و مقتدای خویش و همراه گشتن با کاروان شهیدان به قرب الهی می رسند.
پاداش این شهید نزد خدای عزیز و رحیم است ان شاءالله، ولی دلهای بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم واندوه است. اینجانب عروج این یادگار و شهید دفاع مقدس را به ساحت بقیه الله اعظم(عج) ، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده ازخداوند منان برای آن عزیز بزرگوار علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان این شهید بزرگوار به ویژه جناب آقای دکتر محمد جواد کولیوند، نماینده محترم مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت دارم.
محمدتقی ایرانی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود