22 دی 1393
شماره خبر: 135500

استاندار البرز: آرزومند انتشار تیترهایی پر امید از سوی رسانه دولت هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز: آرزومند انتشار تیترهایی پر امید از سوی رسانه دولت هستیم


استاندار البرز در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آرزومند تولید و انتشار خبرهایی نوید بخش و پرامید برای مردم شد.
سیدحمیدطهایی در جریان بازدید از تحریریه دفتر مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) به خبرنگاران این رسانه خداقوت گفت. وی شخصاً با حضور در سرویس های خبری حوزه اجتماعی، سیاسی، ورزشی و... آرزومند انتشار خبرهایی نوید بخش با تیترهایی پرامید برای مردم شد. خبرگزاری ایرنا هم‌اکنون ۶۰ دفتر نمایندگی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و بیش از ۳۰ دفتر در سراسر جهان دارد در نتیجه این خبرگزاری امروزه اخبار ایران و سراسر جهان را برای استفادهٔ نشریات و سازمان‌های داخلی روی خروجی‌های خود قرار می‌دهد.
فرایند تهیه اخبار در خبرگزاری ایرنا همچون بسیاری از خبرگزاری‌های حرفه‌ای به دست سردبیران، خبرنگاران حوزه‌های گوناگون و رابطان خبر صورت می‌گیرد. ایرنا در همه استان‌ها و شهرهای مهم کشور و نزدیک به ۳۰ دفتر نمایندگی در سراسر جهان، خبرنگارانی پویا دارد که کار گردآوری اخبار و گزارش‌ها و ارسال آن به سازمان مرکزی را بر عهده دارند. گردآوری اخبار و گزارش‌ها در شهرستان‌ها زیر نظر هشت منطقه خبری صورت می‌گیرد و هر منطقه تعدادی از استان‌های کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. اخبار و گزارش‌ها توسط رابطین خبری و خبرنگاران شهرستان‌ها تهیه و پس از ارسال به منطقه آن را به طور مستقیم بر روی خروجی‌های سازمان قرار می‌دهند که این اقدام به منظور تمرکز زدایی و سرعت بخشیدن به ارسال خبرها صورت گرفته است. فعالیت اداره کل اخبار خارجی به عهده هفت گروه اروپا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه، آفریقا، خاورمیانه، شبه قاره هند و آسیای میانه است که شامل اخبار انگلیسی، اخبار عربی، اخبار بین‌المللی فارسی و اخبار خارجی می‌شود. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران( ایرنا) در استان البرز نیز نمایندگی دارد و فرایند تولید و انتشار اخبار استان را عهده دار است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود