25 دی 1393
شماره خبر: 135682

وحدت و همدلی» پیام بزرگ دهه فجراست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وحدت و همدلی» پیام بزرگ دهه فجراست


استاندار البرز بابیان اینکه وحدت و همدلی نخستین پیام دهه مبارک فجر است، گفت: دشمنان از قوت گرفتن انتشار اسلام انقلابی هراس دارند.
سید حمید طهایی در «دومین جلسه ستاد دهه فجر استان البرز» که با حضور معاون سیاسی استاندار، رئیس ستاد دهه فجر استان و روسای کمیته های 24 گانه در سالن شهدای البرز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با دستان خالی و با درس گرفتن از قرآن و پیروی از شیوه رسول اکرم (ص) کاری ماندگار انجام دادند. وی افزود: معجزه ای که امام خمینی (ره) در قرن بیستم به راه انداختند متوسل به معجزه الهی قرآن بود و ما نیز در این زمان نیازمند توسل به قرآن هستیم، باید نگاهمان، مسائل و مشکلات را به قرآن عرضه کنیم و راه حل مشکلات را از قرآن بجوییم. استاندار البرز به شرایط سیاسی جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره و اعلام کرد: علی رغم اینکه منطق سیاسی می گوید جمهوری اسلامی منطقی حق دارد و سران کشورها اقرار دارند که فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز است اما آنها نگران بازتاب موافقتشان در خصوص برنامه های هسته ای ایران هستند و هراس دارند اسلام انقلابی ایران در جهان قوت بیشتری بگیرد. طهایی افزود: استکبار جهانی به دنبال تضعیف جهان اسلام است و در شرایط فعلی و«حدت» کلید اصلی و حلال مشکلات مردم خواهد بود و اگر دشمن بداند با دستی قوی به نام جمهوری اسلامی مواجه است، مراقب نوع گفتار و سخنانش خواهد بود.
وی تاکید کرد: اگر دشمن احساس کند فضای داخلی به گونه ای است که می تواند برای اجرای برنامه هایش در داخل رخنه کند به طور قطع متضرر خواهیم شد و بر این اساس اتحاد و همدلی نخستین پیام دهه فجر امسال همانند سالهای گذشته خواهد بود. طهایی در پایان گفت: تاکید دارم مسئولان به گونه ای برنامه ریزی کنند تا فضایی مهییج و با انگیزه در شهر برای حضور حداکثری مردم در برنامه های ایام الله دهه فجر به خصوص راهپیمایی 22 بهمن به وجود آید.
اعلام برنامه های ایام الله دهه فجر امسال در البرز
گفتنی است؛ در ابتدای این نشست حجت الاسلام روحی یزدی به ارائه گزارشی از برنامه های دهه فجر استان البرز پرداخت و گفت: برنامه های محوری از چهارشنبه هشتم بهمن ماه با بیعت مسئولان استان با امام راحل آغاز خواهد شد و در ادامه برنامه های ایام الله دهه فجر با رژه موتور سواران در ساعت ورود امام از دو مبدا «میدان حصارک به سمت میدان سپاه و چهار راه حضرت امام (ه) به سمت میدان سپاه» اجرا خواهد شد. وی ادامه داد: در روز 16 بهمن ماه مراسم گلباران مزار شهدا با محوریت گلزار شهدای امامزاده محمد، انتشار گلبانگ "الله اکبر" و نورافشانی در 12 نقطه از مرکز استان و شهرستانهای البرز و .... تدارک دیده شده است. رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در پایان اعلام کرد: مسیر راهپیمایی نیز همانند سال گذشته از دو مسیر میدان امام – میدان شهدا- چهارراه طالقانی و میدان شهدا و مسیر شماره دو میانجاده – سه راه رجایی شهر – میدان سپاه خواهد بود و طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم راهپیمایی رأس ساعت 9 صبح آغاز و برنامه های جایگاه نیز 10 صبح خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود