27 دی 1393
شماره خبر: 135789

سه کمیته برای پیگیری مطالبات جوانان در فردیس فعال شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سه کمیته برای پیگیری مطالبات جوانان در فردیس فعال شد


فرماندار فردیس از فعال سازی سه کمیته اجرایی برای پیگیری نیازهای مختلف جوانان در این شهرستان خبرداد.
مهدی مهرور در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان فردیس که در شهرداری منطقه 10 کرج برگزار شد، افزود: این کمیته ها در بخش های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و تربیتی فعال شده است. وی گفت: در کمیته اقتصادی موضوع اشتغال و مسکن جوانان پیگیری می شود و کمیته به تاسیس تشکلهای غیردولتی ، سلامت و رفاه جوانان می پردازد.
مهروراظهار داشت: وظایف کمیته فرهنگی و تربیتی برنامه های اوقات فراغت ، ازدواج ، فناوری اطلاعات ، هویت ، فعالیت های علمی و پژوهشی و خانواده را شامل می شود.
فرماندار فردیس از دستگاه های اجرایی و فرهنگی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان فردیس خواست با همکاری و برنامه ریزی اصولی ، به مطالبات انان رسیدگی کنند. وی برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان را بسیار مهم دانست و گفت: برنامه ریزی مناسب به منظور غنی سازی اوقات فراغت موجب رشد و بالندگی جوانان ونوجوان خواهد شد. فرماندار فردیس گفت: نشست های متعدد برای پیگیری مطالبات جوانان در شهرستان فردیس برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در این نشست، با اشاره به عملکرد مناسب نهادها در امور مربوط به اوقات فراغت جوانان عنوان کرد: اطلاع رسانی ناکافی ازبرنامه های اوقات فراغت دستگاه های اجرایی از مشکلات عمده دراین شهرستان است. مهدی محبی افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در بخش های فرهنگی ، ورزشی و سرگرمی امکانات مناسبی باید توسط دستگاه های اجرایی فراهم شود.
وی بیان کرد: همسویی و همگامی ادارات برای خدمات دهی به جوانان مهم ترین گام در این شهرستان محسوب می شود. دراین نشست مسایلی در زمینه اوقات فراغت جوانان ، ازدواج ، هویت ، مشارکت اجتماعی جوانان ، رفاه ، فنآوری اطلاعات ، سلامت ، اشتغال ، مسکن ، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ، تشکیل و تحکیم بنیان خانواده ، برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و خشونت مورد بررسی قرار گرفت. روسای ادارات مختلف ازجمله دارایی و مالیات ، محیط زیست، آموزش وپرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی در این نشست به بیان نظرات خود در خصوص مشکلات و نیازهای جوانان فردیس پرداختند. شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قراردارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود