30 دی 1393
شماره خبر: 136014

بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از کتابخانه های استان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از کتابخانه های استان


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با همراهی اعضای هییت رییسه شورای روابط عمومی های استان در اداره کل کتابخانه های عمومی حضور و با سرپرست این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.
قباد نعمتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با همراهی اعضای هییت رییسه شورای روابط عمومی های استان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی از این اداره بازدید و با سرپرست این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.در این نشست سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن تشکر از توجه مجموعه روابط عمومی استان به این اداره کل گفت: روابط عمومی ها می توانند پل ارتباطی قوی برای انتقال درخواست ها و نیاز های مردم و رفع و رجوع کاستی ها و نواقص باشند . اگر زمینه این انتقال خبر را با اطلاع رسانی خوب فراهم کنیم، آنوقت است که می تواند چاره ساز باشد. در واقع روابط عمومی ها باید فایده گرا باشد ، در عملکرد مدیران تاثیر داشته باشند، خوشبختانه اخیرا فعالیت های بسیار جدی در حوزه روابط عمومی در استان راه اندازی شده که در هیچ استانی به چشم ندیده ام . ناصر شفیعی در ادامه گفت: زمانی که روابط عمومی ها به موقع اطلاع رسانی کنند فایده دارند. هدف این دستگاه های اطلاع رسانی جلب اعتماد عمومی باشد . مشارکت عموم فقط با جلب اعتماد عمومی امکان پذیر خواهد بود . عموم مردم در خصوص عملکرد دستگاه ها خود حکم خواهند کرد . دستگاه های پویا مدام به اصلاحات نیاز دارند و این از مسیر روابط عمومی هاامکان دارد. سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به اینکه در هر دستگاه اطلاع رسانی باید جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد گفت: هنر اطلاع رسانی نیاز به آموزشهایی دارد که متناسب با نوع مخاطب باشد . ابزارهای هنری را در اطلاع رسانی بکار ببرید . جنبه های فنی و تخصصی خاص خود دستگاه نیز در اخبار و اطلاع رسانی ها درنظر گرفته شود. شناخت ابزار های بروز و استفاده از آنها به این مهم کمک خواهد کرد و به یاد داشته باشیم که برای اطلاع رسانی و انتقال خوب مفاهیم باید از راه علاقه مردم وارد شویم. وی با اشاره به نقش افکار سنجی در پیشبرد اهداف و عملکرد سازمانی گفت: نظر سنجی و افکار سنجی را فراموش نکنیم و افکار عمومی در تصمیمات سازمانی دخالت داده شود و انتقاد مردم را از دید محبت ببینیم و نقد کنیم و بحث های کارگاهی داشته باشیم . راهبری این امور بر عهده روابط عمومی است . وبا برگزاری بازدیدهای عمومی از فعالیتهای دستگاهها همدلی بیشتر بوجود خواهد آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود