20 بهمن 1393
شماره خبر: 137352

سازمان های مردم نهاد البرز نیاز به سازماندهی کاری دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سازمان های مردم نهاد البرز نیاز به سازماندهی کاری دارند


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان البرز، گفت: سازمان های مردم نهاد استان برای رشد و شکوفایی کمی و کیفی نیاز به سازماندهی کاری دارند.
حمید رضا عسگری در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد در محل فرمانداری ساوجبلاغ با بیان این مطلب ، افزود: سمن های فعال در استان البرز نسبت به شاخص های تعریف شده فاصله زیادی دارند و برای کاهش فاصله آنها با شاخص های تعریف شده به سازماندهی بر اساس برنامه ریزی و وظایف کاری تخصصی نیازدارند. وی تصریح کرد: مدیریت و تقویت سمن های فعال در این استان می تواند نقش موثری در کاهش مشکلات مردم در بخش های آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد. عسکری در ادامه به عدم توجه مدیران دستگاههای اجرایی استان به نقش مهم و سازنده سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: در این استان 300 سمن فعالیت دارد که ارتباط تنگاتنگ بین مدیران این سازمان ها و دستگاههای اجرایی تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات البرز می تواند داشته باشد. فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست، گفت: تشکیل پرونده برای سازمان های مردم نهاد، نظارت بر فعالیت های آنها، برگزاری نشست های آموزشی با موضوعات آسیب های اجتماعی و فرهنگی از جمله کارهای انجام شده فرمانداری درسال جاری در این زمینه بوده است.
' ابولقاسم پالیزگیر' افزود: بیشترین فعالیت کاری سمن ها در بخش فرهنگی و آموزش پرداختن به پیامدهای منفی اعتیاد و هدایت افراد مبتلا به سمت مراکز ترک اعتیاد فعال در شهرستان ساوجبلاغ بوده است. وی یادآور شد: در سازمان های مردم نهاد افراد تحصیلکرده و کاری بسیاری حضور دارند که مدیران دستگاههای اجرایی می توانند برای کاهش مشکلات و کمک به مردم از توانمندیهای سازمانهای مردم نهاد بهره ببرند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود