22 بهمن 1393
شماره خبر: 137467

ملت ایران از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ملت ایران از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد


رییس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه ملت ایران از تهدیدها و تحریم های دشمنان هراسی ندارد، گفت: گزینه های روی میز دشمنان تهدیدهای توخالی است.
حجت الاسلامˈ محمد جعفر منتظریˈروز چهارشنبه درجمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن کلانشهر کرج افزود: خوشبختانه امروز جوانان ایرانی با روشنگری و هوشیاری خود تمام اهداف و توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرده اند. وی ادامه داد: جمله ˈهمه گزینه ها از جمله نظامی بر روی میز استˈ سالهاست که توسط سردمداران کاخ سفید علیه ملت ایران تکرار می شود که این عبارت ادعایی توخالی بیش نیست. رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: مردم ایران از گزینه های مختلف دشمنان که هر از چند گاهی مطرح می شود هراسی ندارند و این مردم با تبعیت از رهبری و ولایت فقیه زیر بار زور نرفته و حرمت و عظمت خود را حفظ می کنند. حجت الاسلام منتظری بیان داشت: آمریکا و همدستانش بدانند که ملت مسلمان ایران سرمایه عظیم الهی است و برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، هزینه سنگین و فرزندان عزیزی تقدیم کرده است.
وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی با خون شهدا به دست آمده و به بهانه تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی و تهدید های توخالی از دست نخواهد رفت. رییس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دست مریزاد می گوییم زیرا این تیم با تلاش شبانه روزی ، مدت زیادی است سرگرم مذاکره برای احقاق حقوق ملت ایران با این گروه است. وی ادامه داد: تیم هسته ای کشورمان، با تبعیت از فرمایشات معظم رهبری تلاش می کند تا حقوق مسلم ملت ایران تضییع نشود. منتظری اظهار داشت: امروز آمریکا خود را محور اصلی مذاکره کننده می داند و اروپا را به دنبال خود می کشاند تا بتواند به اهداف شومش دست یابد. وی یادآور شد: هرچند تحریم و تشدید آن با مشکلاتی برای مردم ایران همراه بوده اما این مردم در 36 سال گذشته نشان داده اند که تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و مسیر خودکفایی را درپیش گرفته اند. منتظری با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص ) توسط عوامل اسکتباری و صهیونیست ها، گفت: این حرکت بسیار زشت، تنفر جهان اسلام را نسبت به استکبار و صهیونیست ها بیشتر کرده است. وی با بیان اینکه 22 بهمن روز حماسه ساز و پر افتخاری برای ملت ایران به خصوص شهدای گرانقدر است،گفت: مردم در36 سال گذشته درتمام حماسه های عظیم حضور داشته اند و دراین مدت از دستاوردهای انقلاب حفاظت و پاسداری کرده اند. رییس دیوان عدالت اداری کشوراظهار داشت: این ملت به جهانیان نشان داده است که همیشه در برابر توطئه ها هوشیار و آگاه است . وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید که برای دوستداران انقلاب مایه فخر مباهات شد و خنجر یاس بر قلب دشمنان اسلام کوبید. حجت الاسلام منتظری، حضورمیلیونی مردم ایران درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن را برگ زرین دیگری از افتخارات این ملت دانست و گفت: امروز نیز برگ زرینی از کتاب تاریخ ملت ایران و کشوری که مزین به نام مقدس اسلام و تبعیت از ولایت فقیه است رقم خورد.وی بیان داشت: دردوران قبل از پیروزی انقلاب، ایران به محل تاخت وتاز قدرت های زورگوی غربی تبدیل شده بود و سرمایه های این ملت به تاراج رفت. منتظری افزود: امام (ره ) با دوراندیشی و با توکل به خدا و اتکا به مردم ایران حماسه ای را آفرید که نمونه آن در تاریخ وجود ندارد. رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: امام با پشتوانه ملت شجاع ایران ، دشمن را از پای درآورد و حماسه جاودانه و بی بدیل به وجود آورد.وی، به توطئه های مختلف آمریکا علیه کشورمان در 36 سال گذشته اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، کاخ سفید، نقشه های شومی از جمله تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله ، تحریم های شدید اقتصادی، تهاجم فرهنگی، تبلیغات سیاسی، جاسوسی و ... علیه ایران طراحی واجرا کرد اما به نتیجه نرسید. در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قطعنامه سراسری این راهپیمایی قرائت شد که راهپیمایان با سردادن تکبیر مفاد آن تایید کردند.
به پرواز درآمدن 36 کبوتر به نشانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به آتش کشیدن آدمک های نتانیاهو و اوباما در میان فریاد های کوبنده مرگ بر آمریکا و اسرائیل از برنامه های دیگر این راهپیمایی با شکوه بود. مردم شهرستانهای کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد ، طالقان و فردیس استان البرز امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، حماسه بزرگ و به یادماندنی آفریدند.قشرهای مختلف مردم استان البرز دراین راهپیمایی با شکوه بار دیگر با آرمان های والای امام راحل (ره ) ، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود