30 بهمن 1393
شماره خبر: 137919

تأکید استاندار: دولت مانع از واگذاری پیست خور شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تأکید استاندار: دولت مانع از واگذاری پیست خور شود


استاندار البرز با بیان اینکه پیست اسکی خور از ظرفیت‌های ورزش اسکی در البرز است گفت: وزارت ورزش و جوانان مانع از واگذاری پیست اسکی خور به بخش خصوصی شود.
«سیدحمید طهایی» در آیین افتتاح خانه کشتی کرج که بعد از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد،افتتاح خانه کشتی کرج را فرصتی برای توسعه ورزش کشتی در این استان دانست و اظهار داشت: قطع به یقین امکانات فراهم آمده در خانه کشتی البرز زمینه ساز فرصت هایی برای ورزشکاران رشته کشتی در این استان خواهد بود.
لزوم ارتقاء جایگاه ورزش البرز متناسب با توانمندی ها
وی در ادامه با اشاره به اینکه البرز فقیرترین استان در حوزه سرانه ورزشی است و از سویی قهرمانان و ورزشکاران ملی و بین المللی را در خود جای داده است، تصریح کرد: این استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در حوزه ورزش به تلاش بیشتر، برنامه‌ریزی صحیح و همت همه مسئولان نیازمند است. طهایی افزود: البرز رغم وسعت کوچک امکانات محدودی دارد و تمام تلاش ها نیز بر این است که این کمبودها در بودجه سال 94 افزایش یابد. استاندار البرز خطاب به وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: استان البرز به سبب نزدیکی به تهران محروم واقع شده و نیازمند کمک ویژه وزرا و هیئت‌دولت است.
دولت مانع از واگذاری پیست خور شود
وی با اشاره به وضعیت پیست اسکی خور و جریان واگذاری آن به بخش خصوصی نیز تصریح کرد: پیست خور یکی از پتانسیل های ورزشی - گردشگری البرز محسوب می شود که با واگذاری آن بخشی دیگر از محرومیت ها را در حوزه ورزش شاهد خواهیم بود. استاندار البرز با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های ورزشی پیست اسکی خور تأکید کرد: دولت مانع از واگذاری پیست اسکی خور به بخش خصوصی شود. شایان ذکر است، در پایان این مراسم از پیشکسوت کشتی کشور و جهان«ابراهیم جوادی»که در البرز سکنی دارد نیز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود