7 بهمن 1392
شماره خبر: 114846

استقبال خوبی از پیست دیزین شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

استقبال خوبی از پیست دیزین شده است


سرپرست هیئت اسکی استان البرز گفت: در فصل زمستان استقبال خوبی از پیست بین المللی دیزین شد که این نشان می دهد این ورزش علاقه مندان زیادی دارد.
با بارش برف در ارتفاعات پیست اسکی دیزین، این پیست پذیرای علاقمندان به اسکی و ورزش های زمستانی است برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی برگزاری جشنواره های گوناگون در این پیست باعث شده در این فصل استقبال خوبی از این منطقه بشود. با توجه به اینکه پیست بین المللی دیزین در منطقه استان البرز واقع شده است با همت هیئت اسکی استان اسکی بازان البرزی درخشش خوبی در مسابقات کشوری و بین المللی داشته اند. علی عمران سولقان سرپرست هیئت اسکی استان البرز در خصوص وضعیت اسکی در استان البرز گفت: اسکی در استان البرز روند رو به رشدی داشته است و در این مدت هم اسکی بازان توانستند عناوین خوبی در سطح کشور به دست بیاورند که باید این روند ادامه دار باشد. سولقانی در ادامه گفت: اکنون در استان البرز یک هزار اسکی باز ساماندهی شده اند که یک سوم آنان را بانوان تشکیل می دهند که در پیست های اسکی دیزین و خور استان به ورزش اسکی می پردازند. سرپرست هیئت اسکی البرز در پایان گفت: در فصل زمستان استقبال خوبی از پیست بین المللی دیزین شد که این نشان می دهد این ورزش علاقه مند زیادی دارد باید شرایط برای همه علاقه مندان به ورزش اسکی در این پیست مهیا شود.
رونق اقتصادی در پیست دیزین
علی عمران سولقانی سرپرست هیئت اسکی استان البرز به رونق اقتصادی در بخش آسارا اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های گردشگری بخش آسارا نقش بسزایی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی این بخش دارد و این پیست یکی از پتانسیل های این بخش است. پیست بین المللی دیزین به واسطه تعامل بیشتر مسئولان و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود