3 اسفند 1393
شماره خبر: 138039

تجلیل از 256 قهرمان ورزشی درساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تجلیل از 256 قهرمان ورزشی درساوجبلاغ


پالیزگیر درمراسم تجلیل ازقهرمانان ورزشی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اهمیت شور ونشاط درجامعه گفت:محافل ورزشی یکی از صحنه های ایجاد چنین شور ونشاطی هستند که می توانند مایه عزت وعظمت وغرور یک جامعه شوند.
فرماندارساوجبلاغ افزود: چیزی که ماندگار وهمیشگی است،ادب واخلاق ورزشی است که درصحنه های مختلف ورزشی کشورمان بارها شاهد بوده ایم. وی از قهرمانان ورزشی خواست تا ادب واخلاق را در تمامی لحظات سرلوحه کارخود قرار داده وفقط به مقامهای مادی ودنیایی اکتفا نکنند. پالیزگیر مهمترین اولویتهای فرمانداری دربخش ورزش را عمومی کردن آن بیان کرد وگفت:عمومی کردن ورزش به معنی سلامت جامعه است وما را در راه رسیده به این هدف یاری می کند. وی افزود:اعتلای ورزش بانوان وافزایش سرانه ورزشی درشهرستان ساوجبلاغ نیز از برنامه های ما درقبل وآینده است که با جدیت کامل پیگیری می شود. فرماندارساوجبلاغ افتتاح 6 سالن ورزشی درشهرستان وتکمیل وتحویل 3سالن ورزشی درقالب 9 دی توسط سپاه را از اقدامات اخیر درشهرستان درجهت تجهیز وتکمیل اماکن ورزشی دانست وگفت: با پیگیریهایی که داشته ایم قرار شده تاساخت استادیوم جدید الاحداث شهرستان را توسط مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم. پالیزگیر انجام کارهای فرهنگی درکنارفعالیتهای ورزشی از بهترین راههای مبارزه با هجمه همه جانبه دشمن دانست.
درپایان این مراسم از 256 ورزشکار برتر ومدال آور ساوجبلاغ با اهدای لوح تقدیرشد. از این تعداد نفرات 12قهرمان جهانی /6نفر آسیایی /25 نفر بین المللی ومابقی قهرمان کشوری بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود