3 اسفند 1393
شماره خبر: 138112

از معلمین شاخص در بخش های مختلف تجلیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 از معلمین شاخص در بخش های مختلف تجلیل می شود


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به ریاست فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات افرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ ضمن قدر دانی از تلاش و فعالیت شورای آموزش و ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش تشکیل گردیده است. ابوالقاسم پالیز گیر با اشاره به نقش اساسی کمک های مادی و معنوی خیرین شهرستان، افزود: باید از ظرفیت خیرین در راستای ارتقای سطح آموزش و امکانات آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ استفاده کرد. وی گفت در سالروز گرامیداشت روز معلم در سال آتی از برترین های علمی، فرهنگی و.... در شهرستان تجلیل می شود. فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر همکاری اداره آموزش و پرورش با شهرداری هشتگرد مبنی بر باز کشایی خیابان راه آهن با توجه به به افزایش رفت و آمد این مسیر خواستار معاوضه ملک از سوی شهرداری به آموزش و پرورش شد.
پالیز گیربا اشاره به روند رو به رشد جمعیت در شهر جدید هشتگرد خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مدارس در این منطقه شد. وی گفت الویت ساخت مدرسه در شهرستان ابتدا شهر جدید هشتگرد و در مرحله بعد مهدی آباد و ملک آباد چهارباغ است . فرماندار ساوجبلاغ از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خواست در ساخت مدرسه با هماهنگی نوسازی مدارس به ساخت و تجهیز مدارس اهتمام بیشتری داشته باشد . وی همچنین به افرادای که مایل به احداث مدرسه در شهرستان هستند گفت : زمین براساس قیمت کارشناسی در شهر جدید هشتگرد به این افراد واگذار می شود . نماینده عالی دولت در شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش در این جلسه با یک مورد درخواست ساخت مدرسه در شهر جدید هشتگرد موافقت کرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود