18 اسفند 1393
شماره خبر: 139076

استاندار البرز از مرکز تشخیص بیماران سرطانی بازدید بعمل آورد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز از مرکز تشخیص بیماران سرطانی بازدید بعمل آورد


استاندار البرز به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل روابط عمومی استانداری و شهردار منطقه 2 کرج از مرکز تشخیص بیماران سرطانی بازدید داشت.
«سیدحمیدطهایی» در جریان بازدید از مرکز تشخیص بیماران سرطانی( بخش خصوصی) آرین اظهار داشت: این مجتمع یکی از مراکز شاخص در ارائه خدمات بیماران سرطانی بشمار می رود و با توجه به موافقت های اصولی بین دانشگاه علوم پزشکی استان با این مرکز، قابل توجهی از هزینه های بالای درمان در این مجتمع درمانی تعدیل می شود.
وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به سرطان میتوانند با مراجعه به این مرکز بخش عمده ای از خدمات درمانی را دریافت کنند و همین امر نیز خود حجم قابل توجهی از ترددها به پایتخت را کاهش می دهد. استاندار البرز با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی هر چه کامل تر در خصوص خدمات مرکز سرطانی آرین به مردم استان، افزود: با تبلیغات شهری و نصب بنرها و ..میتوان اقدامات جامع تری در زمینه اطلاع رسانی از ارائه خدمات این مرکز داشت. شایان ذکر است؛در مرکز تشخیص بیماری های سرطانی (آرین) خدمات تشخیصی اعم از پیوند مغز و استخوان،آزمایش های سیار، امکانات آی سی یو، تشخیص بیماری پوستی و... ارائه می شود. در این مرکز بیماران سرطانی از 95 درصد پوشش بیمه برخوردار می شوند. گفتنی است، در جریان بازدید استاندار البرز، عباس کمال روستا شهردار منطقه 2 کرج، درفشی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و قباد نعمتی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری نیز وی را همراهی کردند. مرکز تشخیصی آرین در میدان ابتدای جاده ملارد، پایین تر از پل فردیس ( مترو کرج ) واقع است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود