20 اسفند 1393
شماره خبر: 139184

16 پروژه عمرانی گرمدره افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

16 پروژه عمرانی گرمدره افتتاح شد


استاندار البرز با حضور در گرمدره تعدادی از پروژه های عمرانی این شهر را افتتاح کرد.
سیدحمیدطهایی در حالی که جمعی از مسئولان استانی به همراه شهردار گرمدره وی را همراهی می کردند وارد شهر گرمدره شد و تعدادی از پروژه های عمرانی را افتتاح کرد.
پروژه دور برگردان سعادتیه و بلوار کوهک از جمله دو طرح های شهری بود که توسط استاندار البرز به بهره برداری رسید. طهایی در ادامه با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهری از دیگر پروژه های آماده افتتاح گرمدره نیز بازدیدی گذرا بعمل آورد. ساختمان خدمات موتوری و پیست اسکیت پارک امیرآباد پروژه های عمرانی بود که به احداث رسید. روکش آسفالت جاده مخصوص،خیابان های ناصریه، سعادتیه، زمین های شاهد،بلوار کوهک، بلوار امیر آباد،امیرکبیر، جدول گذاری و زیر سازی زمین های شاهد،لوپ زیرگذر شهرداری، پل عابر پیاده شهید عباسی نیز از جمله پروژه هایی بودند که افتتاح شد. شایان ذکر است؛ اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال صرف احداث و راه اندازی 16 پروژه عمرانی و شهری در گرمدره شده است. شهر گرمدره با بیش از 14هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج و ورودی استان البرز قرار دارد.


ميهمان
پاسخ 16/11/1394 - 06:39 کوروش
به نام خداوندیکتا ایستگاه متروگرمدره راه اندازی نشدهیچ سگهای ولگردهم ازسطح شهرجمع آوری نشدند عابربانک وبانک هم ازابتدای امیرآبادتا انتهای کوهک نداریم داروخانه هم شبانه روزی نشد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود